Soli pa solim

Neiespējamais notiek

Mēs ticam, ka, ja mēs varam brīvi pārvietoties, iespējams ir viss. Visu, ko mēs darām, motivē palīdzēšana cilvēkiem pārsniegt pašiem savas cerības, un ikviena sīkākā rīcība ir solis uz šā mērķa pusi.

Bet mēs esam arī ceļā uz savu neiespējamo misiju: sabiedrību, kas brīva no emisijām. Mūsu pirmais solis uz to ir Mirai, automobilis, kas emitē tikai ūdens lāses.

Tas ir stāsts, kā īstenot neiespējamo, soli pa solim, pilienu pa pilienam.

AUTOMOBILIS, KAS EMITĒ TIKAI ŪDENS LĀSES

 

/

No ārpuses Mirai var noturēt par parastu četru durvju sedanu. Tas ir tieši tik pat praktisks, drošs un viegli vadāms kā tradicionālie automobiļi, to var uzpildīt dažu minūšu laikā, un ar pilnu degvielas tvertni tas var nobraukt līdz pat 500 km. Atšķirība ir tāda, ka Mirai tvertne ir uzpildīta ar ūdeņradi, nevis benzīnu.

/

Mirai sirds ir moderna degvielas šūnu sistēma, kas hermētiskā tvertnē uzglabāto ūdeņraža degvielu pārvērš elektrībā. Ūdeņraža degvielas šūnu automobiļi ir līdzīgi nākamās paaudzes elektriskajiem automobiļiem, izņemot vienu unikālu īpašību: vienīgie to radītie izmeši ir ūdens. Nav nekādu kaitīgo oglekļa dioksīda un slāpekļa oksīdu emisiju vai kvēpu. Un tie nav jāuzlādē, tikai vienkārši jāuzpilda kā tradicionālos automobiļus.

/

Soli pa solim Mirai neiespējamo padara iespējamu. Visā pasaulē uzņēmumi, taksometru un automobiļu koplietošanas parki, un pat policija, kas meklē veidus, kā samazināt savu autoparku ietekmi uz vidi, ir izvēlējušies priekšrocības, ko sniedz revolucionārie nulles emisiju Mirai.

MŪSU SABIEDRĪBAS PĀRVEIDOŠANA PAR SABIEDRĪBU, KAS IR BRĪVA NO EMISIJĀM

/

Mūsu pasaulei ir nepieciešams jauns jaudas avots, ilgtspējīga sistēma, kas aizvietotu fosilās degvielas. Atbilde? Ūdeņradis. Tas ir ražots ar atjaunojamo enerģiju palīdzību – piemēram, saules un vēja –, ir pilnīgi brīvs no oglekļa, un pretēji citiem enerģijas avotiem, to ir viegli uzglabāt un pārvadāt lielos apjomos. Taču vislabākā ziņa ir tāda, ka vienīgais ūdeņraža galaprodukts ir ūdens.

/

Pārmaiņas nenotiks vienā dienā, bet ūdeņradis maina transporta būtību – ar katru dienu aizvien vairāk. Patiesībā līdz 2050. gadam ūdeņradis varētu veidot gandrīz vienu piekto daļu no kopējā enerģijas patēriņa. No jaudas nodrošināšanas automobiļiem un rūpnīcām līdz mājokļu un biroju apsildei, mēs nenogurstoši strādājam, lai īstenotu savu vīziju par uz ūdeņradi balstītu, no emisijām brīvu sabiedrību.

Galu galā, tas ir mūsu neiespējamais. Un soli pa solim – mēs esam apņēmušies to īstenot.

Kā mēs neiespējamo padarām par realitāti

/
Degvielas šūnu autobusi Toyota Sora degvielas šūnu autobusa koncepts izmanto Mirai izstrādāto Toyota degvielas šūnu sistēmu. Sniedzot izcilu vides veiktspēju bez CO2 emisijām vai citiem kaitīgiem izmešiem, Sora var izmantot pat kā ārkārtas jaudas avotu katastrofu vietās. Toyota plāno līdz 2020. gada Tokijas olimpiskajām un paralimpiskajām spēlēm ieviest vairāk nekā 100 Sora autobusus, galvenokārt Tokijas metropolē.
/
Degvielas šūnu kravas automobiļi Kopš pirmajiem izmēģinājumiem 2017. gada aprīlī Projektu portāla "Alpha" kravas automobilis ir nobraucis vairāk nekā 10 000 jūdzes testos un reālās pasaules pārvadājumos Longbīčas un Losandželosas ostās, izdalot tikai un vienīgi ūdens tvaikus. Jaunais kravas automobilis, saukts par "Beta", ir palielinājis nobraucamo attālumu ar vienu uzpildi līdz vairāk nekā 300 jūdzēm, paaugstinot ostu nulles emisiju kravas automobiļu kapacitāti un vēl vairāk samazinot pārvadāšanas operāciju ietekmi uz vidi.
/
Degvielas šūnu pacēlāji Savā Motomači ražotnē Tojotas pilsētā Toyota izmanto vairāk nekā 20 degvielas šūnu pacēlājus, kas izgatavoti Toyota Industries Corporation. Rūpnīcā ir uzbūvēta arī ūdeņraža uzpildes stacija tieši degvielas šūnu pacēlāju uzpildes vajadzībām. Toyota nolūks ir turpināt aizvietot pašreizējos tradicionālos pacēlājus ar to degvielas šūnu versijām, līdz 2020. gadam Motomači ražotnē kopumā izmantojot no 170 līdz 180 degvielas šūnu pacēlājus.
/
Degvielas šūnu enerģija Lai samazinātu Longbīčas ostas Toyota loģistikas centra CO2 emisijas, Toyota būvē Tri-Gen spēkstaciju, kas būs pasaulē pirmā megavatu liela karbonāta degvielas šūnu spēkstacija uz ūdeņraža bāzes. 100% atjaunojamo enerģiju spēkstacija izmantos lauksaimniecības atkritumus, lai ražotu ūdeni, elektrību un ūdeņradi, kas nodrošinās Toyota loģistikas pakalpojumu (TLS) sniegšanu Longbīčas ostā.

Vairāk par ūdeņradi

Atklāj Toyota Corolla Hybrid saimi Atklāj Toyota Corolla Hybrid saimi Corolla Hybrid sākas aizraujoša jauna ēra. Būvētas uz Toyota Jaunās globālās arhitektūras (TNGA) platformas, Corolla sedans, hečbeks un Touring Sports ievieš jaunus hibrīda dzinējus neatvairāmam braucienam. Pilnīgi jaunais Toyota RAV4. Pilnīgi jaunais Toyota RAV4. Brauc jebkur un it visur, no pilsētas centriem līdz izaicinošiem lauku ceļiem, pilnībā jaunais RAV4 piedāvā robustu, tomēr izsmalcinātu izskatu ar plašu un ērtu salonu. Hibrīda akumulatora 10 gadu garantija Hibrīda akumulatora 10 gadu garantija Augstsprieguma akumulatora 10 gadu garantija dāvā ilgtermiņa sirdsmieru un pārliecību, ka Toyota hibrīda sistēma ir vislabākajā kārtībā. Toyota piedāvā: Motivēts – Nika Brila stāsts Toyota piedāvā: Motivēts – Nika Brila stāsts Iepazīstieties ar Niku Brilu, divu Michelin zvaigžņu restorāna "Jane" Antverpenē (Beļģija) šefpavāru un īpašnieku.
Jūsu sīkdatņu iestatījumi

Mēs šajā tīmekļa vietnē izmantojam sīkdatnes, lai sniegtu Jums labākus pakalpojumus. Ja piekrītat tam, turpiniet lietot šo tīmekļa vietni kā ierasts vai noskaidrojiet, kā izmainīt sīkdatņu iestatījumus, šeit.

Apstipriniet savus iestatījumus, ar ķeksīti atzīmējot lauciņu, ja piekrītat, vai izņemiet ķeksīti, ja nepiekrītat: