Pāriet uz galveno saturu (Press Enter)

Biežāk uzdotie jautājumi

MyToyota lietotnes BUJ

  1. Visi

Jā. Tu var veikt uzlādes sesiju saviem automobiļiem. Tomēr, ja vēlies plānot viedo uzlādes sesiju, to var izdarīt tikai ar lietotni MyToyota. Ja tavi auto ir pievienoti lietotnei MyToyota, tu vari izvēlēties auto, kuru vēlies uzlādēt. Tad izpildi lietotnē MyToyota sniegtās norādes, lai veiktu viedās uzlādes sesiju.

Atver lietotni MyToyota un izvēlies, kuru automobili vēlies uzlādēt. Pēc tam izvēlies veidu, kā vēlies to uzlādēt, un izpildi lietotnē norādītās darbības.

RFID kartes tiek pievienotas lādētājam, tāpēc, ja abi izmantojat vienu un to pašu lādētāju, tā ir jāpievieno tikai vienu reizi.

Jā.

Pirmais lietotājs būs “īpašnieks”, un tam būs pilnīga piekļuve funkcijām un iestatījumiem. Visi nākamie lietotāji būs “viesi”, un tiem būs tikai uzlādes tiesības.

 

Lai pievienotu Toyota HomeCharge lietotnei MyToyota, veic šādas darbības:

  1. Atver lietotni un izvēlies “Mana garāža”.
  2. Izvēlies “Lādētāji” un pēc tam “Pievienot lādētājus”.
  3. Ievadi vai skenē Toyota HomeCharge sērijas numuru.
  4. Ievadi PIN kodu un segvārdu.
  5. Lai pievienotu vai noņemtu lietotājus, nospied uz “Piekļuve un koplietošana”.

Tu vari izmantot savu viedtālruni kā atslēgu, lai piekļūtu savam automobilim un brauktu ar to. Atsevišķi modeļi ir aprīkoti ar digitālās atslēgas funkciju (lai uzzinātu vairāk, lūdzu, konsultējies ar vietējo pārstāvniecību), ko var reģistrēt, izmantojot viedtālruņa Bluetooth un lietotni MyToyota.

 

Viedtālrunis, kurā aktivizēta digitālā atslēga, kurā ir iespējots Bluetooth un atvērta vai fonā darbināta lietotne MyToyota, tiek atpazīts un savienots ar automobili, kad esi tā tuvumā. Tā ļauj atslēgt, iedarbināt un aizslēgt automobili, kamēr viedtālrunis atrodas somā vai kabatā.

 

PIEZĪME. Lai piekļūtu automobilim, kā rezerves iespēju izmanto viedo atslēgu/fizisko atslēgu vai atslēgas karti.

Digitālajai atslēgai ir nepieciešama aktīva Toyota digitālās atslēgas izmēģinājuma/abonēšanas programma.

Lai sāktu digitālās atslēgas iestatīšanu*, reģistrē kontu lietotnē MyToyota. Pārliecinies, ka standarta savienojamības pakalpojumi ir aktivizēti ar digitālās atslēgas izmēģinājuma/abonēšanas iespēju.

 

Veic lietotnē MyToyota norādītās darbības, lai iestatītu digitālo atslēgu savā viedtālrunī un automobilī. Izmēģini atslēgšanas, iedarbināšanas un aizslēgšanas funkcijas, lai pārliecinātos, ka iestatīšanas process ir bijis veiksmīgs.

 

 

* Vari pārskatīt automobiļa funkcijas un iespējas, izmantojot lietotni MyToyota, vai arī konsultēties ar vietējo pārstāvniecību, lai uzzinātu vairāk.

Lai sāktu digitālās atslēgas iestatīšanu, ir nepieciešama fiziskā atslēga un piekļuve automobilim.

 

  1. Lietotnē MyToyota pārliecinies, ka ir aktīvs izmēģinājuma vai apmaksāts digitālās atslēgas abonements un darbojas standarta savienojamības pakalpojumi.
  2. Lietotnes MyToyota sākuma ekrānā nospied “Iestatīt manu digitālo atslēgu”.
  3. Viedtālrunī iespējo Bluetooth un biometrisko verifikāciju. Šis solis tiks izlaists, ja Bluetooth un biometriskā verifikācija bija iespējota iepriekš.
  4. Verificē viedtālruņa numuru, ievadot 6 ciparu kodu, ko saņem SMS. Šis solis tiks izlaists, ja viedtālruņa numurs ir verificēts iepriekš.
  5. Pirms nākamā soļa iespējo tikai vienu datu savienojumu – WiFi vai mobilo savienojumu.
  6. Ļauj viedtālrunim lejupielādēt digitālo atslēgu.
  7. Pārskati lietotnē MyToyota sniegto informāciju par savienošanas procesu.
  8. Kad automobilis ir iedarbināts, novieto fizisko atslēgu virs pogas “Start” un sagaidi divus skaņas signālus.
  9. Sniedz lietotnei Toyota piekļuvi Bluetooth un nospied “Savienot pārī”.
  10. Gaidi, līdz savienojums ir izveidots.
  11. Veiksmīgas iestatīšanas gadījumā tiks parādīts ziņojums “Digitālās atslēgas iestatīšana pabeigta”.

Pārliecinies, ka ir aktīvs digitālās atslēgas izmēģinājuma vai maksas abonements.

 

  1. Lietotnes MyToyota sākuma ekrānā nospied uz “Digitālās atslēgas iestatījumi”. Izmantojot lietotni MyToyota, vari kopīgot līdz 4 digitālajām atslēgām.
  2. Nospied uz “Kopīgot digitālo atslēgu”.
  3. Ievadi jaunā lietotāja vārdu, uzvārdu un tālruņa numuru vai pievieno to no viedtālruņa kontaktiem.
  4. Nospied “Kopīgot” un apstiprini “Kopīgot atslēgu”.

 

Tu saņemsi paziņojumu par atbildi uz digitālās atslēgas uzaicinājumu. Tu jebkurā laikā vari dzēst koplietojamās digitālās atslēgas piekļuvi.

Izmantojot lietotni MyToyota, tu vari koplietot līdz 4 digitālajām atslēgām (papildus īpašnieka piekļuvei). 

Uzaicinājums koplietot digitālo atslēgu tiks saņemts īsziņas veidā ar saiti uz lietotni MyToyota. 

 

  1. Uzklikšķini uz saites, kas atrodas īsziņā. 
  2. Tiks atvērta lietotne MyToyota, un tiks piedāvāts “Pieņemt” vai “Noraidīt” digitālās atslēgas uzaicinājumu*.
  3. Nospied uz “Pieņemt”, lai saņemtu koplietojamo digitālo atslēgu.
  4. Viedtālrunī iespējo Bluetooth un biometrisko verifikāciju. Šis solis tiks izlaists, ja Bluetooth un biometriskā verifikācija bija iespējota iepriekš.
  5. Verificē viedtālruņa numuru, ievadot SMS saņemto 6 ciparu kodu. Šis solis tiks izlaists, ja viedtālruņa numurs ir ticis verificēts iepriekš.
  6. Pirms nākamā soļa iespējo tikai vienu datu savienojumu – Wi-Fi vai mobilo savienojumu.
  7. Ļauj viedtālrunim lejupielādēt digitālo atslēgu. 
  8. Veiksmīgas iestatīšanas gadījumā tiks parādīts “Digitālās atslēgas iestatīšana ir pabeigta”.

 

* Jauniem lietotnes MyToyota lietotājiem ir jāpabeidz reģistrācijas process, lai izveidotu kontu, pirms pieņemt digitālās atslēgas uzaicinājumu.

Lūdzu, sazinies ar mums, izmantojot lietotnes klientu atbalsta veidlapu, vai apmeklē Toyota pārstāvniecību.

Digitālā atslēga nodrošina divus atslēgšanas/aizslēgšanas veidus:

 

i) attālinātā atslēgšana/aizslēgšana --> pieejama, ja viedtālrunis atrodas 10 m rādiusā.

Nospied uz ikonas “atslēgt” vai “aizslēgt” lietotnes MyToyota sākuma lapā;

 

ii) pasīvā atslēgšana/aizslēgšana* --> pieejama, ja viedtālrunis atrodas 3 m rādiusā.

Pieskaries durvju rokturim, lai atslēgtu un aizslēgtu automobili.

 

* Automobiļa aizslēgšana nav iespējama, ja tālrunis ir atstāts salonā; par to informē skaņas signāls.

Ja vēlies atstāt tālruni automobilī un ir aktivizēta digitālā atslēga, pārliecinies, ka tev ir līdzi fiziskā atslēga, un pirms automobiļa aizslēgšanas atvieno viedtālruņa Bluetooth savienojumu.

Kad digitālā atslēga ir savienota ar tavu viedtālruni, to nevar izmantot neviens cits vai manipulēt ar to. Automobiļa sistēma nodrošina, ka atslēga ir cieši saistīta ar tavu viedtālruni un to nevar nozagt vai pārtvert tās signālu.

 

Digitālajā atslēgā izmantotā BLE saziņas tehnoloģija ir modernāka un tāpēc drošāka pret zādzību nekā klasiskā fiziskā atslēga:

  •  Šifrēta saziņa nodrošina drošu savienojumu.
  •  Vienreizējas atslēgas, ko izmanto, lai aizsargātu katru komunikāciju.

Ja tavs automobilis ir aprīkots ar digitālo atslēgu, šī funkcija būs pieejama kā pakalpojums lietotnē MyToyota.

 

Funkciju pieejamība var atšķirties atkarībā no modeļa, aprīkojuma līmeņa un pieejamības tirgū. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, konsultējies ar vietējo Toyota pārstāvniecību.

Digitālajai atslēgai ir 3 tuvuma noteikšanas līmeņi:

 

1) 10 m attālumā no automobiļa tiek noteikta digitālā atslēga un ir pieejama attālinātā atslēgšana/aizslēgšana;

2) 3 m attālumā no automobiļa tiek noteikta digitālā atslēga un ir pieejama pasīvā atslēgšana/aizslēgšana*;

3) ja digitālā atslēga tiek noteikta automobiļa salonā, ir pieejama dzinēja iedarbināšana.

 

* Pieskaries durvju rokturim, lai atslēgtu un aizslēgtu automobili.

Digitālā atslēga tiek atbalstīta:

  1.  iOS ierīcēs ar 15.0 vai jaunāku versiju. 
  2. Android ierīcēs ar 12. vai jaunāku versiju.

 

 Digitālā atslēga NAV atbalstīta šādās ierīcēs: 

  1. Huawei ierīcēs (Huawei 2021. gada jūnijā laida klajā savu operētājsistēmu HarmonyOS); 
  2. ierīces* bez spēcīgas biometriskās autentifikācijas: 
  • Samsung Galaxy A sērija (A10, 20 un 30). 
  • LG K sērija (20, 30 un 40)
  • Moto E sērija (6 un 7) 
  • Nokia 1.3 un 2.3

 

* Ierīču saraksts nav pilnīgs.

Digitālā atslēga piekļuvei izmanto Bluetooth savienojumu ar lietotni MyToyota, kas darbojas fonā, un atrašanās vietu automobiļa tuvumā. Savukārt attālinātā vadība, izmantojot lietotni MyToyota, ļauj attālināti aizslēgt/atslēgt automobili, izmantojot internetu, bet braukšanas iespēju nodrošināšanai ir nepieciešama fiziskā atslēga.

Nē*, viedtālrunis, kurā aktivizēta digitālā atslēga, kurā ir iespējots Bluetooth un atvērta vai fonā darbināta lietotne MyToyota, tiek atpazīts un savienots ar automobili, kad esi tā tuvumā. Tas ļauj atslēgt, iedarbināt un aizslēgt automobili, kamēr viedtālrunis atrodas kabatā vai somā.

 

* Drošības apsvērumu dēļ ir nepieciešama 48 stundu biometriskā verifikācija.

 

Biometrisko verifikāciju var veikt, pierakstoties lietotnē MyToyota.

Ja pēc 48 stundām biometriskā verifikācija netiks veikta, digitālās atslēgas funkcijas tiks bloķētas. Lai tās atbloķētu, ir jāveic tikai biometriskā verifikācija.

Instalē lietotni MyToyota jaunajā viedtālrunī un pieraksties esošajā kontā.

Lietotnes MyToyota sākumlapā poga “Digitālās atslēgas iestatījumi” ir aizstāta ar pogu “Iestatīt digitālo atslēgu”.

Nospied uz “Iestatīt digitālo atslēgu” un veic tās pašas darbības, ko veici, lai pirmo reizi iestatītu digitālo atslēgu.

 

PIEZĪME. Lai pārnestu digitālo atslēgu uz jaunu viedtālruni, neatspējo atslēgu no iepriekšējā viedtālruņa, un digitālās atslēgas izmēģinājuma versijai vai abonementam jābūt aktīvam.

i) Noņem uzaicinātā autovadītāja* piekļuvi ar digitālās atslēgas īpašnieka palīdzību:

 

  1.    Lietotnes MyToyota sākuma ekrānā nospied uz “Digitālās atslēgas iestatījumi”. 
  2.    Pārvelc pa kreisi virs uzaicinātā vadītāja vārda, kuru vēlies noņemt, un nospied uz atkritnes ikonas.
  3.    Apstiprini “Dzēst”.

 

  Tu un uzaicinātais autovadītājs saņemsiet paziņojumu par digitālās atslēgas dzēšanu.

 

* Ja uzaicinātais autovadītājs brauks brīdī, kad tiks noņemta viņa piekļuve, automobilis neapstāsies. Uzaicinātā autovadītāja piekļuves noņemšana stājas spēkā, kad automobilis ir izslēgts.

 

ii) Noņem uzaicinātā autovadītāja piekļuvi ar uzaicinātā digitālās atslēgas īpašnieka palīdzību:

 

  1.    Lietotnes MyToyota sākuma ekrānā nospied uz “Digitālās atslēgas iestatījumi”. 
  2.    Nospied “Dzēst digitālo atslēgu” un apstiprini “Noņemt”.

  Tu un īpašnieks saņemsiet paziņojumu par digitālās atslēgas dzēšanu.

Lai sāktu digitālās atslēgas deaktivizēšanu, ir nepieciešama fiziskā atslēga un piekļuve automobilim.

 

  1. Lietotnes MyToyota sākuma ekrānā nospied uz “Digitālās atslēgas iestatījumi”.
  2. Nospied “Deaktivizēt digitālo atslēgu” un “Deaktivizēt”.
  3. Pārskati lietotnē MyToyota sniegto informāciju par deaktivizēšanas procesu.
  4. Veiksmīgas deaktivizācijas gadījumā tiks parādīts ziņojums “Digitālā atslēga deaktivizēta”.

Piekļuves automobilim pieprasīšana kā digitālās atslēgas uzaicinātajam vadītājam deaktivizēs digitālo atslēgu un noņems visas digitālās atslēgas (īpašnieka un koplietošanas)!

 

Ja to izdarīsi kļūdas dēļ vai tīši, tev būs jāveic iestatīšanas process, lai atkārtoti aktivizētu digitālo atslēgu.

Digitālās atslēgas funkcijas nedarbojas, ja tālruņa akumulators ir izlādējies.

Digitālās atslēgas atslēgšanas un aizslēgšanas funkcijas darbojas, ja automobilis ir aprīkots ar pēcpārdošanas tirgū iegādātu imobilaizeru.

 

Digitālās atslēgas dzinēja iedarbināšanas funkcija nedarbojas, ja automobilis ir aprīkots ar pēcpārdošanas tirgū iegādātu imobilaizeru.

 

Ja vēlies izmantot digitālo atslēgu kopā ar pēcpārdošanas tirgū iegādātu imobilaizeru, pārliecinies, ka tev līdzi ir imobilaizera transponders.

Kad digitālā atslēga ir iestatīta, to var izdzēst no automobiļa multivides sistēmas.

 

  1. Multivides sistēmas galvenajā panelī atver iestatījumu sadaļu, pēc tam ritini uz leju un nospied “Informācija un drošība”.
    Digitālās atslēgas iestatījumos tiks parādīts, vai digitālā atslēga ir aktīva.
  2. Pieskaries pie “Dzēst digitālās atslēgas", tādējādi tiks sākts dzēšanas process.
  3. Tev ir jāapstiprina vēlme dzēst digitālo atslēgu un jānovieto atslēga uz pogas "Start".
  4. Veiksmīgas deaktivizācijas gadījumā tiks parādīts ziņojums “Digitālā atslēga deaktivizēta”.

Ja tev šķiet, ka digitālā atslēga netiek pietiekami labi atpazīta, atrodoties automobiļa ārpusē vai salonā, ir iespējams pielāgot atslēgas noteikšanas diapazonu. ​

 

1. MyToyota sākuma ekrānā nospied uz “Digitālās atslēgas iestatījumi”.

2. Nospied uz “Pielāgot diapazonu”.

 

Digitālajai atslēgai ir rūpnīcas iestatījumi, kuriem vajadzētu būt piemērotiem lielākajai daļai autovadītāju. Noteikšanu varētu ietekmēt tas, kur tu nēsā savu viedtālruni – vai tas ir aizmugurējā kabatā? Somā? Vai rokā?

 

3. Izvēlies vienu no trim dažādiem jutības līmeņiem atkarībā no savām personīgajām vēlmēm un nospied “Saglabāt”.

4. Tiks parādīts paziņojums par veiksmīgu jutīguma atjaunināšanu.

Iespējams, ka tava digitālā atslēga nav sasniedzama, signāla stiprums nav pietiekams, lai varētu veikt attālinātu atslēgšanu/aizslēgšanu, vai arī tava viedtālruņa Bluetooth ir izslēgts. 

  1. Atver viedtālruņa iestatījumus un pārbaudi, vai Bluetooth ir ieslēgts.
  2. Izņem viedtālruni no kabatas vai somas un pieskaries durvju rokturim, lai atslēgtu vai aizslēgtu automobili.

Digitālā atslēga nav sasniedzama, vai signāla stiprums nav pietiekams, lai varētu veikt attālinātu atslēgšanu/aizslēgšanu. Novieto viedtālruni uz viduskonsoles vāka vai bezvadu lādētāja.

Tava digitālā atslēga var darboties bez tīkla pārklājuma. Taču, pirms došanās uz teritoriju ar vāju tīkla pārklājuma signālu, tev vajadzētu ieiet lietotnē (lai pārliecinātos, ka lietotne darbojas fonā).

Nē, digitālā atslēga nedarbosies efektīvi, ja lietotne būs instalēta privātajā telpā. Lūdzu, pārliecinies, vai, izmantojot digitālās atslēgas pakalpojumu, MyToyota lietotne nav instalēta privātajā telpā.

Ja Tu iegādājies lietotu Toyota, kas atbalsta lietotnes savienotos pakalpojumus, Tu vari aktivizēt savienotos pakalpojumus lietotnē MyToyota, ja vari pierādīt, ka Tev ir piekļuve automobilim (norādot precīzu nobraukumu vai noskenējot QR kodu). Please visit your retailer to change the ownership of the car to your name in order to enjoy the full functionality of the app.

Lai pievienotu automobili, uzklikšķini uz “Pievienot automobili” sākumlapā, vai, ja tev jau ir automobilis, uzklikšķini uz ikonas “Mana garāža” augšējā labajā stūrī “Pievienot”. Lai dzēstu automobili, dodies uz sadaļu “Mana garāža”, ritini uz leju un uzklikšķini uz “Dzēst automobili”.

Lietotnē MyToyota vispirms izvēlies savu auto sadaļā “Mana garāža”, pēc tam uzklikšķini uz “Savienoto pakalpojumu centrs”. Cilnē “Pieejamie” izvēlies “Savienotie pakalpojumi”, pēc tam aktivizē savienotos pakalpojumus, kas ir pieejami Tavam auto.

 

PIEZĪME. Aktivizācijas procesā Tev būs jāpiekrīt lietošanas noteikumiem un paziņojumam par privātumu.

Ja vēlies neatgriezeniski apturēt savienotos pakalpojumus lietotnē MyToyota, vispirms atlasi konkrēto auto sadaļā “Mana garāža”, pēc tam uzklikšķini uz “Savienoto pakalpojumu centrs”. Seko vednim, lai deaktivizētu pakalpojumus. 

Savus aktīvos un neaktīvos abonementus vari apskatīt sadaļas “Mana garāža” apakšsadaļā “Savienoto pakalpojumu centrs”.

Tu vari pārvaldīt lietošanas noteikumus konta sadaļā “Datu privātuma portāls”.

Paziņojumu par privātumu vari apskatīt sava konta sadaļā “Datu privātuma portāls”.

Bezmaksas lietotne MyToyota ļauj sazināties ar automobili un pārvaldīt to neatkarīgi no atrašanās vietas. Tā ir viegli lietojama un nodrošina unikālas funkcijas, kas uzlabos auto lietošanas pieredzi ne tikai attiecībā uz braucieniem. Tu vari ieplānot braucienus, noteikt novietotā auto atrašanās vietu, atrast informāciju par to, kad jāveic auto apkope, pārbaudīt informāciju par automobili un saņemt svarīgus paziņojumus par savu auto. 

Piecu ikonu rinda no kreisās uz labo pusi ietver šādas sadaļas: 

Automobilis – Karte – Paziņojumi – Konts – Atbalsts 

Tu vari tiem piekļūt jebkurā laikā. Automobiļa dati tiek nosūtīti uz lietotni, kad dzinējs ir izslēgts. Pēc dzinēja izslēgšanas varēsi apskatīt informāciju par savu pēdējo braucienu. Datu nosūtīšanai ir nepieciešams mobilo datu pārklājums, tāpēc tā var nedarboties pazemes stāvvietās.

MyToyota savienotos pakalpojumus veido lietotne  MyToyota mobilajā ierīcē un multivides sistēma automobilī. Katrs ietver savu funkciju kopumu, kas padara braukšanu drošāku un aizraujošāku gan automobilī, gan ārpus tā.

 

Lietotne  MyToyota ļauj sazināties ar automobili neatkarīgi no atrašanās vietas. Tu vari ieplānot braucienus, noteikt novietotā auto atrašanās vietu, atrast informāciju par to, kad jāveic auto apkope, pārbaudīt informāciju par automobili un saņemt svarīgus paziņojumus par savu auto. 

 

 MyToyota multivide ļauj savienot viedtālruni (savietojamu ar iOS un Android) ar automobili*. Tu vari izmantot savas iemīļotās lietotnes, tostarp Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps un Waze, automobilī un pārvaldīt tās ar balss asistenta Siri vai OK Google palīdzību.  MyToyota multivide sniedz arī piekļuvi noderīgai informācijai, piemēram, reāllaika satiksmes paziņojumiem un brīdinājumiem par fotoradariem, kā arī ļauj meklēt interesējošas vietas navigācijas sistēmā.

 

* Konkrētiem modeļiem.

Izmantojot MyToyota lietotni, transportlīdzekļa īpašnieks var izmantot tā atbalstītos digitālos pakalpojumus (attālinātās vadības pakalpojumus, digitālo atslēgu utt.), skatīt automobiļa apkopes vēsturi utt., un lietotnei var pievienot tikai tos automobiļus, kas atbalsta digitālos pakalpojumus. Portālam nav funkciju, kas saistītas ar transportlīdzekļa digitālajiem pakalpojumiem, taču vari skatīt apkopes vēsturi, rezervēt apkopi un lejupielādēt lietotāja rokasgrāmatas. Portālam var pievienot arī automobiļus, kas neatbalsta digitālos pakalpojumus.

 

Dažas funkcijas, piemēram, servisa pieteikšana tiešsaistē vai servisa vēsture ir pieejamas gan lietotnē MyToyota, gan klientu portālā/personīgajā vietnē (tīmekļa vietnē), izmantojot tos pašus ieejas datus.

Lai uzzinātu vairāk par funkciju pieejamību pēc modeļa, lūdzu, sazinies ar pilnvarotu pārstāvniecību vai meklē informāciju vietējā Toyota tīmekļa vietnē.

Dodies uz iOS App Store vai Google Play veikalu un meklē lietotni MyToyota. Pēc tam vienkārši lejupielādē lietotni pilnīgi bez maksas.

Savienotie pakalpojumi ietver standarta pakalpojumus un attālinātos pakalpojumus. Standarta pakalpojumos ir ietverts mūsu plašais digitālo funkciju klāsts, kas ir radīts, lai sniegtu drošību, privātumu un ērtības, atrodoties ceļā. Tu vari saņemt informāciju par automobiļa atrašanās vietu, akumulatora uzlādes līmeni, braukšanas stilu un vēsturi, brīdinājuma lampiņām un daudz ko citu. Dalies ar sava automobiļa atrašanās vietu ar draugiem un tuvākajiem savā tīklā. Attālinātie pakalpojumi ļauj piekļūt automobilim, lai mainītu dažādus iestatījumus un pielāgotu tos savām vajadzībām. Piekļūsti galvenajam, kas ir nepieciešams, lai optimizētu braukšanas pieredzi.

Brauciena laikā esi soli priekšā, pateicoties plašam funkciju klāstam, un nokļūsti galamērķī savlaicīgi. Esi gatavs/-a dažādiem atgadījumiem uz ceļa un viegli atrodi pieejamās degvielas uzpildes stacijas un autostāvvietas (uz ielas vai ārpus koplietošanas ceļiem). Brauc bez raizēm, izmantojot tiešsaistē atjauninātu navigāciju.

Tu izlem, kādus datus tu kopīgo ar Toyota. Tu jebkurā brīdī vari to pārvaldīt Datu privātuma portālā un vari atsaukt savu piekrišanu, kad vēlies. 

Ja lietotnē norādīsi vēlamo pārstāvniecību, tu iegūsi labāku pieredzi, izmantojot tādas funkcijas kā servisa rezervācija tiešsaistē un brīdinājuma lampiņas.

Pēc aktivizēšanas privātuma režīms tiks piemērots visiem pakalpojumiem, kas balstās uz ģeogrāfisko atrašanās vietu — funkcijai “Atrast manu automobili” un braukšanas analītikai. Kad privātuma režīms ir aktivizēts, šie pakalpojumi nebūs pieejami vai var tikt ietekmēta to kvalitāte un precizitāte.

 

Privātuma režīms ir pieejams lietotnes MyToyota sadaļā “Mana garāža”. Sākumlapas augšdaļā uzklikšķini uz “Mana garāža”, pēc tam uz “Privātuma režīms”. Tur tu varēsi aktivizēt vai deaktivizēt privātuma režīmu.

 

Ja automobilis ir aprīkots ar sistēmu Smart Connect, privātuma režīma statusu varēs redzēt tikai lietotnē. To var ieslēgt/izslēgt automobiļa multivides sistēmā.

 

Privātuma režīma statuss (aktīvs vai neaktīvs) paliek nemainīgs, līdz tu izlem to mainīt. Privātuma režīma pašreizējo statusu vari redzēt savā kontā lietotnē MyToyota vai klientu portālā.

MyToyota profils ļauj pārvaldīt automobiļa multivides sistēmu un saņemt noderīgu informāciju par savu automobili lietotnē MyToyota un klientu portālā.

Lietotne MyToyota ir piesaistīta transportlīdzekļa identifikācijas numuram (VIN) un automobiļa īpašniekam, tāpēc ar lietotni saistītos pakalpojumus varēsi izmantot tikai Tu šajā automobilī.

Lietotnē pieejamos savienotos pakalpojumus var izmantot tikai automobiļa īpašnieks, bet transportlīdzekļa identifikācijas numuru (VIN) var pievienot vairākiem profiliem.

MyToyota savienotos pakalpojumus veido lietotne MyToyota un multimediji. Katrai ir savs funkciju kopums, kas ir jāaktivizē atsevišķi.

 

Ātrs veids, kā uzzināt, vai MyToyota savienotie pakalpojumi ir aktivizēti, ir pārbaudīt, vai informācija par Tavu pēdējo braucienu ir redzama lietotnes sākuma ekrānā. 

 

Ja neesi drošs/-a, vai MyToyota savienotie pakalpojumi ir aktivizēti, vispirms izvēlies atbilstošo automobili sadaļā “Mana garāža” un pēc tam uzklikšķini uz “Savienoto pakalpojumu centrs”.  Pēc tam Tev tiks parādīti visi Tavam transportlīdzeklim pieejamie pakalpojumi un to statuss. Aktivizē savienotos pakalpojumus, kas ir pieejami Tavam auto. 

 

Lai aktivizētu “Toyota Online”, savieno viedtālruni ar automobili, izmantojot Bluetooth vai Wi-Fi sasaisti; pēc tam uzklikšķini uz cilnes “Iestatīšana”. Tad uzklikšķini uz cilnes “Tiešsaiste”, pēc tam uz “Toyota Online” un izvēlies esošu profilu. Ieej MyToyota. 

 

Pēc ieejas pakalpojumi būs pieejami bez maksas trīs gadus. Multivides abonementa derīguma termiņu vari apskatīt klportālā. 

 

Ja Tev vēl nav profila, vari to izveidot savā automobilī, izvēloties opciju “Jauns profils”. 

 

Ja automobilis ir aprīkots ar Toyota Smart Connect, Tu vari skenēt galvenajā ierīcē ģenerēto kvadrātkodu, izmantojot lietotni MyToyota, vai arī manuāli ievadīt to lietotnē. Pēc tam aktivizē viedos pakalpojumus "Savienoto pakalpojumu centrā" MyToyota. 

Profila informācija ir vienāda gan lietotnei MyToyota, gan klientu portālam MyToyota. Abās platformās var nomainīt paroli. 

 

Lai mainītu paroli, dodies uz savu profilu un izvēlies “Mainīt paroli” vai dodies uz pierakstīšanās ekrānu un atlasi “Aizmirsu paroli”.

Tevis izvēlētajai pārstāvniecībai ir jāapstiprina tava identitāte, lai nodrošinātu, ka nepiederošas personas nevar piekļūt Toyota klientu personas datiem.

 

Tu tiec aicināts/-a apmeklēt pārstāvniecību, jo Toyota prioritāte ir klientu personas datu aizsardzība.

  • Atcel savienoto pakalpojumu abonementu un dzēs automobili no konta lietotnē MyToyota.
  • Dzēs lietotāja profilu no multimediju galvenās ierīces.
  • Neizdzēs savu kontu, jo kontam varēsi pievienot jebkuru nākamo Toyota automobili, ko iegādāsies. Neaizmirsti informēt jauno automobiļa īpašnieku par to, ka automobilis ir aprīkots ar savienotajiem pakalpojumiem.

Savienotie pakalpojumi tiks apturēti, ja transportlīdzekļa identifikācijas numurs (VIN) tiks dzēsts no tava konta.

Jā un nē. Automobili var pievienot vairākiem kontiem, taču tikai ar vienu kontu var vienlaikus piekļūt savienotajiem pakalpojumiem vai citiem personas datiem.

Profils tiek kopīgots starp lietotni MyToyota un klientu portālu. Abās platformās profilu var izveidot pieteikšanās ekrānā. Pēc profila izveides Tu saņemsi aktivizācijas e-pastu, kas būs jāapstiprina, lai varētu piekļūt savam profilam un pievienot automobili/-ļus.

Sinu MyToyota rakenduse ja kliendiportaali kontot saab kasutada sõiduki multimeediaseadmes. Kui Sul seda pole, soovitame alla laadida MyToyota rakenduse ja luua konto seal.

 

Samuti saad luua konto veebipõhise kliendiportaali kaudu või multimeediaseadme enda kaudu. Viimasel juhul pead siiski nõustuma kasutustingimustega 14 päeva jooksul kliendiportaalis (see variant kehtib üksnes multimeediaseadmete puhul, mis eelnevad MM21 põlvkonnale).

Navigācijas joslā uzklikšķini uz konta sadaļas ikonas, kas atrodas apakšējā labajā stūrī, lai rediģētu profila iestatījumus.

Savienotie pakalpojumi ir pieejami 10 gadus, iegādājoties jebkuru Toyota automobili, kas ir savietojams ar savienotajiem pakalpojumiem.

 

Automobiļiem, kas ir aprīkoti ar Smart Connect, savienotie pakalpojumi ir pieejami 4 gadus.

Lietotnes MyToyota savienotie pakalpojumi darbosies 10 gadus. Toyota segs izmaksas par datiem, kas ir izmantoti, lai nodrošinātu savienotos pakalpojumus 10 gadus, bet lietotne MyToyota darbosies arī bez savienotajiem pakalpojumiem.

Ekrānā “Mana garāža” vari uzklikšķināt uz “Serviss un rokasgrāmatas” sadaļā “Apkope un serviss”. Šeit tu vari iestatīt vēlamo pārstāvniecību. 

 

Ieteikumi braukšanai ar hibrīdu ietver kontekstuālus padomus par braukšanas stila uzlabošanu, pamatojoties uz iepriekšējiem braucieniem, ļaujot efektīvāk izmantot EV režīmu, lai samazinātu degvielas patēriņu un ietekmi uz vidi.

Jā, atsevišķos modeļos. Sākumlapas informācijas panelī tu vari redzēt pašreizējo degvielas līmeni kā mērierīci un nobraucamo attālumu.

Jā, atsevišķiem modeļiem ir iespēja apskatīt durvju, logu, bagāžnieka un gaismu statusu. 

 

Lai pārbaudītu statusu, dodies uz sadaļu “Automobilis”. Uzklikšķini uz automobiļa attēla vai “Automobiļa statuss”.

 

Lai uzzinātu vairāk par funkciju pieejamību pēc modeļa, lūdzu, sazinies ar pilnvarotu pārstāvniecību vai meklē informāciju vietējā Toyota tīmekļa vietnē.

Jā, atsevišķus modeļus var atslēgt/aizslēgt attālināti, izmantojot lietotni. Kartītē “Attālinātie pakalpojumi” atradīsi atslēgšanas/aizslēgšanas pogu.

 

Lūdzu, ņem vērā, ka tu nevarēsi:

  • aizslēgt automobili, ja kādas no durvīm būs atvērtas un/vai ja viedā atslēga atradīsies automobilī;
  • atslēgt automobili, ja būs ieslēgta signalizācija vai ja automobilis tika manuāli aizslēgts ar fizisko atslēgu.

 

Lai uzzinātu vairāk par funkciju pieejamību pēc modeļa, lūdzu, sazinies ar pilnvarotu pārstāvniecību vai meklē informāciju vietējā Toyota tīmekļa vietnē.

Jā, noteiktus modeļus var atrast pārpildītā stāvvietā, attālināti ieslēdzot transportlīdzekļa avārijas gaismas. 

 

Lietotnē MyToyota atver kartīti “Attālinātie pakalpojumi”.

Uzklikšķinot uz “Avārijas gaismas”, tu vari ieslēgt automobiļa avārijas gaismas un viegli atrast savu automobili.

Avārijas gaismas tiek ieslēgtas uz 60 sekundēm. Pēc 60 sekundēm tu vari atkal aktivizēt avārijas gaismu funkciju. 

 

Lai uzzinātu vairāk par funkciju pieejamību pēc modeļa, lūdzu, sazinies ar pilnvarotu pārstāvniecību vai meklē informāciju vietējā Toyota tīmekļa vietnē.

MyToyota multimediji (automobiļa multivides ierīcē saukta par Toyota Online Services) ietver vairākus tiešsaistes navigācijas pakalpojumus, sniedzot noderīgu reāllaika informāciju, piem. satiksmes informāciju un brīdinājumus par fotoradariem.

 

Lai šīs funkcijas darbotos, ir nepieciešams interneta savienojums. Ja Tev nav savienotas ierīces, mobilā ierīce ir jāsavieno ar Wi-Fi ierīci/tīklu automobilī, kopīgojot Wi-Fi vai Bluetooth sasaisti.  

 

Katram jaunajam Toyota ir 3 gadu* bezmaksas karšu atjauninājumi (Map Care abonements) navigācijas sistēmai, kā arī citi pakalpojumi, tostarp:

  • Reāllaika satiksmes paziņojumi
  • Coyote (ja pieejams) vai Cyclops brīdinājums par fotoradariem
  • Google Street View (ja pieejams)
  • Interesējošie objekti
  • Degvielas uzpildes stacijas
  • Autostāvvietas
  • Laikapstākļi

 

*Ja Tavs auto ir aprīkots ar MM21, tiek piemērots 4 gadu laikposms.

Iegultās navigācijas sistēmas saņem datus no GPS satelīta signāla. MyToyota multivides sistēmai ir nepieciešams tiešsaistes savienojums, lai saņemtu nepieciešamos datus par reāllaika satiksmi, Coyote (ja pieejams), Google Street View (ja pieejams), laikapstākļiem, degvielas uzpildes stacijām, autostāvvietām un interesējošiem objektiem.

Vairums pašlaik pārdošanā esošo Toyota modeļu ietver tiešsaistes navigācijas pakalpojumus, piemēram:

  • Reāllaika satiksmes paziņojumus
  • Brīdinājumus par fotoradariem
  • Google Street View (ja pieejams)
  • Informāciju par interesējošiem objektiem
  • Degvielas cenām
  • Autostāvvietām
  • Laikapstākļiem

(Šo pakalpojumu pieejamība ir atkarīga no modeļa un aprīkojuma līmeņa. Lūdzu, sazinies ar pārstāvniecību, lai noskaidrotu, kuri no tiem ir pieejami tavam automobilim.)

Pirmos 3 gadus* (var atšķirties atkarībā no valsts) MyToyota multimediju navigācijas tiešsaistes pakalpojumi ir bez maksas. Pēc tam Tu vari iegādāties abonementu. Mūsu komplekts Map Care ietver visus mūsu karšu atjauninājumus un saistītos tiešsaistes pakalpojumus, un mūsu servisa komplektā ir iekļautas mūsu tiešsaistes pakalpojumu funkcijas. Abonementu vari iegādāties mūsu e-veikalā. Tu vari veikt pasūtījumu caur Toyota pārstāvniecību.

 

*Ja Tavs auto ir aprīkots ar MM21, tiek piemērots 4 gadu laikposms.

Tu saņemsi paziņojumu automobiļa multivides sistēmas ekrānā 30 dienas pirms bezmaksas 3 gadu laikposma beigām.

Tu vari tos lietot, ja iepriekšējā īpašnieka konts joprojām ir aktīvs multivides ierīcē, un vari turpināt tos izmantot bezmaksas abonēšanas periodā. BET mēs vienmēr iesakām klientiem izrakstīties un izveidot savu kontu, lai tu varētu pilnībā pārvaldīt savus abonementus. To var izdarīt:

  1. Lietotnē MyToyota savā mobilajā ierīcē — vispirms reģistrējies un pēc tam pieraksties savā automobilī
  2. Izvēlnē “Online” automobiļa multivides sistēmā — tev 14 dienu laikā būs jāpiekrīt lietošanas noteikumiem, izmantojot klientu portālu/personīgo vietni (opcija attiecas tikai uz multivides sistēmām pirms MM21 paaudzes)
  3. Klientu portālā — kad tavs konts ir izveidots, izmantojot tīmekļa portālu, vari pierakstīties multivides sistēmā, izmantojot pierakstīšanās datus

Lietotnē MyToyota vispirms izvēlies savu automobili sadaļā “Mana garāža”, pēc tam uzklikšķini uz “Savienoto pakalpojumu centrs”. Pēc tam seko norādījumiem, lai aktivizētu tavam automobilim pieejamos viedos pakalpojumus. Pēc savienojuma izveides sāksies navigācijas tiešsaistes pakalpojumu 4 gadu bezmaksas periods.

Jā, lielākā daļa mūsu modeļu, kas izlaisti pēc 2019. gada, ir aprīkoti ar viedtālruņa integrāciju (Apple CarPlay un Android Auto). Ja Tev ir tiešsaistes savienojums ar viedtālruni, ierīce vienkārši jāpievieno transportlīdzekļa USB portam. Pēc tam lietotnes būs pieejamas informācijas un izklaides ekrāna izvēlnē Android Auto*/Apple CarPlay. 

 

Automobiļus, kas atbalsta Apple CarPlay, vari redzēt šajā vietnē:

https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/ (Opens in new window)

 

*Ja Tavā Android ierīcē ir vecāka versija par Android 10, vispirms ir jāinstalē lietotne Android Auto. Bezvadu Android Auto tiek atbalstīts, sākot ar Android 11.

Izmantojot funkciju “Mani galamērķi”, tu vari sagatavoties ceļojumam jau iepriekš, mobilajā ierīcē meklējot norādes un pēc tam nosūtot tās uz savu automobili. Lūdzu, ņem vērā, ka šim nolūkam ir nepieciešams automobilis ar navigācijas sistēmu un MyToyota konts, kurā auto ir reģistrēts. 

 

 “Mani galamērķi” ir pakalpojums, kas pēc noklusējuma ir pieejams automobiļiem, kas aprīkoti ar automobiļa navigāciju, bet lietotājam ir jāaktivizē viedie pakalpojumi, lai izmantotu šīs funkcijas priekšrocības. 

Maršruta plānošanai vari izmantot lietotnes MyToyota funkciju “Mani galamērķi”. Lūdzu, ņem vērā — lai iespējotu šo funkciju, vispirms ir jāsasaista automobilis ar savu MyToyota profilu.  

 

Kad tas ir izdarīts, lietotnē MyToyota atver cilni “Pakalpojumi” un izvēlies “Mani galamērķi”. Uzklikšķini uz “Kurp” un ievadi galamērķa adresi. Uzklikšķinot uz pogas "+", Tu vari izveidot braucienu ar līdz 9 apstāšanās vietām un galamērķi. Pēc tam nospied “Nosūtīt uz automobili”.

 

Kad esi iekāpis/-usi automobilī, pārliecinies, vai ir pieejams Wi-Fi savienojums (vienkāršākā metode ir sasaistīt viedtālruni, izmantojot Bluetooth). Kad automobilī ir izveidots interneta savienojums, vari lejupielādēt ceļojumu. 

Tavs iepriekš plānotais ceļojums būs pieejams multivides ierīces sadaļā "Favourites/Favourite Destinations" (Izlase/Izlases galamērķi). 

Trīs gadu* termiņš sākas no brīža, kad ievadi MyToyota pierakstīšanās datus informācijas un izklaides ierīcē.

 

* Ja tavs auto ir aprīkots ar MM21, tiek piemērots 4 gadu laikposms.

30 dienas pirms bezmaksas 3 gadu* laikposma beigām Tu saņemsi iknedēļas paziņojumu automobiļa multivides sistēmas ekrānā. 15 dienas pirms bezmaksas 3 gadu* laikposma beigām Tu katru dienu saņemsi to pašu paziņojumu. Kad 3 gadu* laikposms būs beidzies, paziņojums tiks parādīts katru reizi, kad mēģināsi izmantot lietotni.

 

* Ja auto ir aprīkots ar MM21, tiek piemērots 4 gadu laikposms.

Atsevišķos modeļos pieejamo attālinātās klimata kontroles sistēmu var aktivizēt attālināti, izmantojot lietotni MyToyota, lai atdzesētu/sasildītu automobiļa salonu līdz vēlamajam līmenim. 

No attālinātās kontroles kartītes tu varēsi aktivizēt attālināto klimata kontroli uz 10 minūtēm. Kad attālinātā klimata kontrole ir aktivizēta, lietotne MyToyota norāda, cik daudz laika ir atlicis līdz darbības beigām. Attālināto klimata kontroli var aktivizēt divas reizes (2 x 10 min).

 

Dažiem automobiļiem, aktivizējot pamata attālināto klimata kontroli, tiks iedarbināts arī automobiļa dzinējs. Līdz ar to tiks ieslēgti visi pēdējā brauciena laikā (pirms dzinēja izslēgšanas) izmantotie papildu iestatījumi (piemēram, temperatūras iestatījums, sēdekļu apsilde, radio utt.).  

 

Atsevišķiem automobiļiem attālinātajai klimata kontrolei ir papildu funkcijas. Piemēram:

  • attālināta sēdekļu ventilācijas, sēdekļu apsildes, stūres rata apsildes un pretaizsalšanas vadība;
  • plānota attālinātās klimata kontroles vadība: iepriekš izlem, kad automobiļa salonu nepieciešams atdzesēt vai sasildīt.

 

Lūdzu, ņem vērā, ka pamata attālinātā klimata kontrole iekšdedzes dzinēja un hibrīda automobiļiem nav pieejama Austrijā juridisku ierobežojumu dēļ. Austrijā attālinātā klimata sistēma ir pieejama elektromobiļiem un Plug-in hibrīdiem.

 

Elektromobiļiem un Plug-in hibrīdiem ir nepieciešams vismaz 20% vai 30% akumulatora uzlādes līmenis, lai varētu darbināt gaisa kondicionēšanas sistēmu.

 

Ja āra temperatūra ir zem -10°C, attālinātā klimata kontrole nedarbojas Plug-in hibrīdos.

 

Lai uzzinātu vairāk par funkciju pieejamību pēc modeļa, lūdzu, sazinies ar pilnvarotu pārstāvniecību vai meklē informāciju vietējā Toyota tīmekļa vietnē.

Šī funkcija ir pieejama atsevišķos modeļos*. Ja tavā viedtālrunī ir instalēta lietotne MyToyota un ir iespējoti uznirstošie paziņojumi, tu saņemsi paziņojumu (5–10 min** pēc brauciena beigām) par: 

  • atvērtu/-iem logu/-iem;
  • neaizslēgtām durvīm;
  • neaizvērtām durvīm;
  • neaizvērtu bagāžas nodalījumu;
  • ieslēgtām avārijas gaismām;
  • neaizvērtu motora pārsegu;
  • atvērtu jumta lūku;
  • ieslēgtiem priekšējiem lukturiem;
  • brīdinājuma signāliem;
  • atgādinājumu par aizmugurējā sēdeklī sēdošajiem.

 

* Ne katrs automobilis spēj nosūtīt šos uznirstošos paziņojumus. Lūdzu, noskaidro sava automobiļa iespējas pie pārdevēja.

** Uznirstošie paziņojumi tiks parādīti arī cilnē “Paziņojumi” lietotnes ekrāna apakšā.

Atver informācijas paneli “Pakalpojumi” un izvēlies “Ieteikumi braukšanai ar hibrīdu” (hibrīdiem), “Ieteikumi par EV” (elektromobiļiem) vai “Braukšanas analītika” (citiem automobiļiem). Atlasi cilni “Visi braucieni”, lai skatītu iepriekšējos braucienus, un pēc tam uzklikšķini uz brauciena, lai apskatītu attiecīgo braukšanas analītiku. Informāciju par savu pēdējo braucienu vari atrast arī sākumlapas informācijas panelī.

Lietotne MyToyota tiek atbalstīta: 

  • iOS ierīcēs ar versiju 15.0 vai jaunāku;
  • Android ierīcēs ar versiju 7.0 vai jaunāku, bet ne no zīmola Huawei (Huawei 2021. gada jūnijā laida klajā savu HarmonyOS operētājsistēmu).

Lietotnes versiju vari atrast sadaļas “Konts” apakšā.

Ievadi MyToyota pierakstīšanās datus automobiļa multivides ierīcē. Pēc tam Tev būs jāsasaista multivide ar transportlīdzekļa identifikācijas numuru (VIN). Tad jāsasaista Bluetooth, lai savienotu automobili ar internetu. Funkcija “Mani galamērķi” tiks aktivizēta. 

Dabiskas izlādes un noteiktu elektrisko ierīču darbības dēļ akumulatorā uzkrātā elektrība pakāpeniski izlādējas pat tad, kad automobilis netiek lietots.

Ja ar automobili netiek braukts ilgu laiku, akumulators var izlādēties un automobili, iespējams, nevarēs iedarbināt (akumulators tiek automātiski uzlādēts brauciena laikā).

Hibrīdiem– mēs iesakām iestatīt režīmu "ready on" vismaz reizi nedēļā uz 20 minūtēm. To darot, vienmēr pārslēdz automobiļa pārnesumu pozīcijā "P" un neizmanto neitrālo pozīciju "N", jo tad hibrīda akumulators netiks uzlādēts.

 

Parastajiem automobiļiem – mēs iesakām vismaz vienu reizi nedēļā darbināt dzinēju 20–30 minūtes.

Ja Tavā automobilī nav viedās atslēgšanas sistēmas, tu vari aizslēgt un atslēgt automobili manuāli (norādes skatīt Īpašnieka rokasgrāmatā).

 

Ja automobilī ir viedās atslēgšanas sistēma, veic rokasgrāmatā aprakstītās darbības automobiļa atslēgšanai un aizslēgšanai.

Ja tev ir uzlādes vadu komplekts un otrs automobilis, tu vari iedarbināt savu automobili, veicot lietotāja rokasgrāmatā aprakstītās darbības.

Atver multivides sistēmas izvēlni un atlasi “Settings" (Iestatījumi). Pēc tam atlasi “Bluetooth Connection" (Bluetooth savienojums)”un veic darbības, lai iestatītu tīkla savienojumu. Pēc tam iespējo Bluetooth sasaisti viedtālrunī. 

Apple CarPlay vai Android Auto var aktivizēt, pieslēdzot mobilo ierīci automobiļa USB portam. Automobiļa multivides ekrānā uzklikšķini uz pogas “Menu" (Izvēlne) un uzklikšķini uz "CarPlay" vai "Android Auto".

 

Ja tavā Android ierīcē ir vecāka versija par Android 10, vispirms ir jāinstalē lietotne Android Auto.

Bezvadu Android Auto tiek atbalstīts, sākot ar Android 11. 

Gaisa karšu atjauninājumi ir iespējami dažās multivides ierīcēs. Ja tavs transportlīdzeklis neatbalsta gaisa karšu atjauninājumus (caur transportlīdzekļa multivides ierīci), lūdzu, sazinies ar savu Toyota pārstāvi, lai atjauninātu programmatūru un kartes.

Tie ir automobiļi, kas aprīkoti ar Toyota Smart Connect, mūsu jaunāko un modernāko multivides un savienojamības sistēmu. Šī ierīce atbalsta papildu savienojamības funkcijas, kas nodrošina papildu ērtības un kontroli (piem., durvju aizslēgšanu/atslēgšanu, avārijas gaismu ieslēgšanu, attālināto klimata kontroli utt.).

Viedos pakalpojumus veido lietotne MyToyota un multivide. Katram ir savs funkciju kopums, kas uzlabo vadītāja drošību un nodrošina savlaicīgu ierašanos galamērķī.

 

Lietotne MyToyota ļauj sazināties ar automobili neatkarīgi no atrašanās vietas. Atkarībā no Smart Connect automobiļa Tu vari izbaudīt vienu vai vairākas no šīm funkcijām: meklēt autostāvvietu uz ielas vai ārpus koplietošanas ceļiem, atrast degvielas uzpildes stacijas, izmantot navigāciju, vienlaikus saņemot informāciju par notikumiem uz ceļa, vai izmantot balss komandas automobilī.

Lietotnes MyToyota viedie pakalpojumi ir aktīvi 4 gadus. Toyota segs izmaksas par datiem, kas izmantoti viedo pakalpojumu nodrošināšanai 4 gadus. Lietotne MyToyota darbosies pat tad, kad viedie pakalpojumi vairs nebūs aktīvi.

Tu vari izmantot lietotni MyToyota, lai skenētu QR kodu, kas ģenerēts automobiļa multivides ierīcē, vai arī manuāli ievadīt to lietotnē.

Tas nav iespējams, ja tavs automobilis ir aprīkots ar galveno ierīci, kas nav saderīga ar Toyota Smart Connect.

Toyota Smart Connect augstas izšķirtspējas 9 collu skārienekrāns ir ne tikai intuitīvāk lietojams, bet, pateicoties savienotajai navigācijai, braucieni ir ērtāki, ņemot vērā reāllaika satiksmes atjauninājumus un brīdinājumus par fotoradariem. Un, izmantojot bezvadu viedtālruņa integrāciju, tālruņa pievienošana un mīļāko atskaņošanas sarakstu baudīšana nekad nav bijusi tik vienkārša.

 

Toyota Smart Connect atbalsta papildu savienojamības funkcijas, kas nodrošina papildu komfortu un kontroli (piemēram, durvju aizslēgšanu/atslēgšanu, avārijas gaismu ieslēgšanu, attālināto klimata kontroli utt.).

Maks

Izmantojot maka funkciju lietotnē, tu vari saglabāt vairākus maksāšanas veidus, lai iegādātos Toyota produktus un pakalpojumus, kā arī samaksātu par abonementiem.

Tavas maksājumu metodes tiek droši glabātas PCI DSS (Maksājumu karšu nozares Datu drošības standarts) prasībām atbilstošā datu centrā, ko nodrošina viens no mūsu partneriem. Šīs metodes tiks izmantotas tikai tevis izvēlēto produktu un abonementu apmaksai.

Pašlaik tiek atbalstītas tikai Visa un Mastercard kredītkartes un iespējotu tiešsaistes maksājumu debetkartes. Nākotnē var tikt pievienotas arī citas maksājumu metodes.

Jā, tu vari pievienot vairākas maksājumu metodes, bet tikai galvenā maksājumu metode tiks izmantota turpmākajiem maksājumiem.

Pilnīgi noteikti, tu vari dzēst maksājumu metodes jebkurā laikā ar vienu izņēmumu. Ja tev ir aktīvs maksas abonements, tev ir jābūt reģistrētai vismaz vienai maksājumu metodei. Ja vēlies dzēst visas maksājumu metodes, vispirms ir jāatceļ abonements.

Kad karte ir pievienota, tu nevari mainīt nekādus citus ar to saistītos datus. Ja nepieciešams veikt izmaiņas, piemēram, atjaunināt derīguma termiņa beigu datumu, tev būs jāpievieno jauna karte ar pareizu informāciju un pēc tam jādzēš karte ar nepareizo informāciju.

Maksājumu metodes glabā mūsu maksājumu pakalpojumu sniedzējs, kas atbilst PCI DSS (Maksājumu karšu nozares Datu drošības standarts) prasībām.

Jā, tu jebkurā laikā vari mainīt galveno/noklusējuma maksājumu metodi.

Tas ir vienreizējs drošs apstiprinājums, kas nepieciešams, pievienojot jaunu karti.

Ir vairāki iemesli, kāpēc maksājumu metodes pievienošana var neizdoties. Tie var būt, piemēram, bloķēta karte vai neatbilstība 3DS drošības prasībām. Ja pēc vairākiem mēģinājumiem tas neizdodas, lūdzu, sazinies ar vietējo Toyota klientu centru.

Šādās situācijās ir ļoti svarīgi sazināties ar savu banku vai kartes izdevēju. Lai izvairītos no jebkādām maksājumu problēmām ar Toyota lietotni, pēc iespējas drīzāk pievieno jaunu karti vai izvēlies citu primāro maksājumu veidu.

Lai izvairītos no maksājumu kavēšanas, lūdzu, pievieno jaunu primāro maksājumu karti savam makam vai iestati jaunu karti kā primāro. Mēs iesakām dzēst karti, kuras derīguma termiņš ir beidzies.

Pēc noklusējuma vienmēr tiek izmantota primārā karte. Piemēram, visi tavi abonementu maksājumi tiks iekasēti no primārās kartes. Pārējās kartes var saglabāt makā, taču tās netiks izmantotas, ja vien kādu no tām neiestatīsi kā primāro karti.

Maksājuma metodes ekrānu redzēsi tikai tad, ja attiecībā uz tavu kontu/auto ir tiesības veikt maksājumus ar lietotni. Atbilstība ir atkarīga no lietotnes versijas, automobiļa modeļa un tavas atrašanās vietas.

Abonēšanas process

Mēs piedāvājam klientiem dažādus abonēšanas pakalpojumus gan automobilim, gan lietotnei. Vairāki no šiem pakalpojumiem ir iekļauti standarta abonementa komplektā. Tomēr dažiem saistītajiem pakalpojumiem, piemēram, mākoņa navigācijai, attālinātajai klimata kontrolei un durvju aizslēgšanai/atslēgšanai, pēc izmēģinājuma perioda beigām būs nepieciešams pierakstīties uz maksas abonementu. Toyota piedāvā dažādas abonēšanas iespējas un komplektus, kas atbilst tavām vajadzībām.

Ja savienoto pakalpojumu izmēģinājuma termiņš tuvojas beigām, tu vari turpināt tos izmantot, izmantojot kādu no mūsu abonēšanas plāniem. Izmantojot ikmēneša, gada norēķinu iespējas vai maksājumu ik pēc četriem gadiem, vari izvēlēties sev piemērotāko abonēšanas plānu!

Par dažiem abonementiem – jā.

 

Lai izmantotu vairākas Toyota piedāvātās funkcijas un pakalpojumus, ir nepieciešams, lai tavā makā būtu pievienota derīga maksājuma metode un tu reģistrētos plānam, kas vislabāk atbilst tavām vajadzībām. Turklāt, iegādājoties automobili, daži abonēšanas pakalpojumi uz ierobežotu laiku ir bez maksas, bet pēc bezmaksas perioda beigām par tiem būs jāmaksā.

Tu vari maksāt, izmantojot kādu no tavam makam pievienotajām maksājumu metodēm. Pašlaik tiek pieņemtas tikai Visa un Mastercard kredītkartes un iespējotu tiešsaistes maksājumu debetkartes.

Lūdzu, pārbaudi abonementa bezmaksas izmēģinājuma perioda ilgumu. Maksas iespējas ietver ik mēnesi, ik gadu vai ik pēc četriem gadiem veiktus maksājumus.

Tavs maksājums būs atkarīgs no vēlamā pakalpojuma vai funkcijas un no tā, vai izvēlies maksājumi katru mēnesi, gadu vai katrus četrus gadus. Lūdzu, pārbaudi visas iespējas, izskatot katru abonementu atsevišķi.

 

Cena var atšķirties arī atkarībā no valsts.

Kad abonēsi maksas pakalpojumus, tev tiks piešķirts viena mēneša bezmaksas izmēģinājuma periods, ja ievadīsi maksājuma metodi. Šo piedāvājumu vari izmantot tikai vienu reizi vienā abonēšanas komplektā. Ja izmantosi izmēģinājuma periodu un pēc tam atcelsi abonementu, nākamreiz, kad abonēsi, tev būs jāmaksā par to no pirmās dienas.

Abonements paliks aktīvs līdz izmēģinājuma perioda beigām un tajā pašā dienā tiks automātiski atcelts. Tev netiks piemērota maksa.

Viena mēneša izmēģinājuma periodu var izmantot tikai vienu reizi. Ja izmēģinājuma periods jau būs izmantots, tev nebūs tiesību saņemt vēl vienu. Ja abonements iepriekš nav izmantots, bet neredzi izmēģinājuma iespēju, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru palīdzības saņemšanai.

14 dienu atteikuma tiesības ir spēkā un tiek skaitītas no dienas, kad aktivizē abonementu. Ja tev ir tiesības uz izmēģinājuma abonementu, nav par ko uztraukties, jo tev ir viens mēnesis laika, lai atteiktos bez papildu maksas.

 

Pēc izmēģinājuma perioda beigām un pirmā maksājuma veikšanas 14 dienu atteikuma tiesības vairs nav piemērojamas un atmaksa nav iespējama.

 

Ja tev nav tiesību uz izmēģinājuma periodu un veic pirmo maksājumu, tev ir 14 dienas, lai atceltu līgumu un saņemtu pilnu naudas atmaksu. 14 dienu atteikuma tiesības ir piemērojamas tikai vienu reizi.

Ja tev ir tiesības uz izmēģinājuma periodu, pirmais maksājums tiks veikts tieši vienu mēnesi pēc aktivizēšanas datuma.

 

Ikmēneša reģistrācijas gadījumā maksa tiks iekasēta katru mēnesi tajā pašā dienā. Piemēram, ja aktivizēšanas datums ir 10. janvāris, pirmais maksājums tiks veikts 10. februārī, nākamais – 10. martā utt.

 

Ikgadējā maksājuma gadījumā maksa tiks iekasēta vienā un tajā pašā dienā katru gadu. Piemēram, ja aktivizēšanas datums ir 2024. gada 10. janvāris, pirmais maksājums tiks veikts 2024. gada 10. februārī, bet nākamais – 2025. gada 10. februārī.

 

Katru četru gadu maksājuma gadījumā maksa tiks iekasēta vienā un tajā pašā dienā ik pēc četriem gadiem. Piemēram, ja aktivizēšanas datums ir 2024. gada 10. janvāris, pirmais maksājums tiks veikts 2024. gada 10. februārī, bet nākamais – 2028. gada 10. februārī.

 

Ja piekrīti, mēs varam nosūtīt tev paziņojumus pirms katra maksājuma par ikgadējo un četru gadu reģistrāciju.

Mums ir nepieciešama norēķinu adrese rēķinam, kas tiks nosūtīts pēc katra maksājuma vai atmaksāšanas. Pievienojot jaunu karti, ir jāpaziņo saistītā norēķinu adrese. Šī adrese tiek izmantota drošības nolūkos (3DS validācija).

Jā, tu vari atcelt abonementu jebkurā laikā.

Atmaksāšanas politika dažādos gadījumos ir atšķirīga. Lai uzzinātu vairāk par atmaksu, lūdzu, skati sadaļu “Atmaksa”.

Nē, automātiskā atjaunošana vienmēr ir noklusējuma iestatījums.

Diemžēl abonements ir derīgs tikai konkrētajam automobilim, kuram ir piesaistīts abonements.

Vienlaikus abonementu var aktivizēt vienam automobilim. Kad pakalpojums ir aktivizēts Savienoto pakalpojumu centrā, tas attieksies uz pašlaik izvēlēto automobili sadaļā “Mana garāža”.

Nē, vienam automobilim var būt tikai viens galvenais lietotājs un līdz ar to pakalpojumu abonents. Abonementus nevar koplietot ar citiem.

Iepriekšējam īpašniekam ir jādzēš automobilis no sava konta, lai jaunais īpašnieks varētu abonēt automobiļa pakalpojumus. Ja tas nav iespējams, jaunais īpašnieks var sazināties ar pārstāvniecību, kas var palīdzēt anulēt iepriekšējā lietotāja abonementus.

Sazinies ar vietējo klientu atbalsta dienestu.

Lai lietotnē MyToyota abonētu savienotos pakalpojumus, izpildi tālāk norādītās darbības.

 

  1. Dodies uz Savienoto pakalpojumu centru un izvēlies pakalpojumu, kas tevi interesē.
  2. Izvēlies abonēšanas plānu – ikmēneša, gada vai ik pēc 4 gadiem.
  3. Dodies uz grozu un ievadi savu norēķinu adresi un maksājuma informāciju. Tev būs nepieciešama norēķinu adrese un derīga maksājuma metode tavā makā.
  4. Pārskati pirkumu kopsavilkumā un, ja esi gatavs(-a), aktivizē pakalpojumu.
  5. Ja tev ir tiesības uz izmēģinājuma periodu, maksa par pakalpojumu vēl netiks iekasēta, bet tu varēsi redzēt pirmā maksājuma datumu. Ja izmēģinājuma versija jau ir izmantota, šajā brīdī tev tiks piemērota maksa un uz tavu e-pastu tiks nosūtīts rēķins.

Jā, ja pirms tam atcelsi pašreizējo plānu. Pēc pašreizējā abonementa izbeigšanas vari izvēlēties citu reģistrēšanās veidu.

Tu vari atjaunināt maksājuma metodi, pievienojot jaunu kredītkarti vai iespējotu tiešsaistes maksājumu debetkartes savam makam un iestatot to kā galveno karti. Šādā veidā abonēšanas maksājumi tiks iekasēti no jaunās kartes.

Jā, maksājumu metodi var izmantot, lai maksātu par vairākiem abonementiem vairākos automobiļos.

Automobiļa atbilstība ir atkarīga no vairākiem faktoriem, piemēram, modeļa, multivides ierīces, konta, valsts un iegādes datuma.

Dažas dienas pirms abonēšanas termiņa beigām tev tiks nosūtīta atgādinājuma e-pasta vēstule, kurā tiks paziņots, ka jāatjaunina maksājuma informācija, lai varētu pagarināt abonementu. Ja vēlies pārtraukt abonementu, tas ir jāatceļ pirms abonēšanas beigu datuma.

Abonementu var atcelt, dodoties uz Savienoto pakalpojumu centru lietotnē MyToyota un izvēloties pakalpojumu, kuru vēlies atcelt. Jebkuras problēmas ar lietotni gadījumā klients jebkurā laikā var sazināties ar mums tieši, lai saņemtu papildu atbalstu.

Abonementus var apskatīt, dodoties uz Savienoto pakalpojumu centru lietotnē MyToyota.

Maksājumi un rēķini

Nē, abonēšanas maksājumi ir jāautorizē tikai vienu reizi, veicot apmaksu. Pēc tam maksājumi tiks iekasēti automātiski.

Rēķinus var atrast savā e-pastā. Ja nevari tos atrast, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru, lai pieprasītu jaunu kopiju.

Ja nevari tos atrast, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru, lai pieprasītu jaunu kopiju. Visus rēķinus vari atrast arī savā e-pastā.

Ja maksājums neizdodas, mēs nekavējoties tevi informēsim un nākamajā dienā veiksim otru mēģinājumu. Ja maksājums joprojām neizdodas, mēs veiksim pēdējo mēģinājumu nākamajā dienā. Ja šie mēģinājumi būs neveiksmīgi, abonements tiks automātiski atcelts, un tu saņemsi paziņojumu par atcelšanu.

Lietotne MyToyota tevi informēs, kad beidzas pašreizējās kartes derīguma termiņš. Tev ir jāpievieno jauna karte, pirms beidzas primārās kartes derīguma termiņš, jo, ja tas netiks izdarīts, maksājums var neizdoties.

Kredītkartes rēķina apmaksa ir vienošanās starp tevi un kartes izdevēju. Kamēr maksājums ir autorizēts, tavs abonements būs aktīvs.

Lūdzu, vēlreiz pārbaudi abonementa cenu un summu. Ja pamani kādas neatbilstības, lūdzu, sazinies ar vietējo Toyota klientu centru.

Mēs vienmēr iekasēsim maksājumus noteiktajā termiņā. Ja pamani, ka no tavas kartes nav noņemta maksa, vispirms pārliecinies, ka ar karti nav nekādu problēmu. Turklāt pārbaudi, vai no mums nav saņemta e-pasta vēstule vai paziņojums par maksājuma neveikšanu. Ja no tavas puses nav nekādu problēmu, bet no mums nav saņemts nekāds paziņojums, iespējams, ka tā ir aizkavēšanās mūsu sistēmās, un šādā gadījumā mēs drīzumā veiksim atkārtotu mēģinājumu. Tomēr, ja maksājums tā arī nenotiek, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru, lai saņemtu papildu palīdzību.

Sazinies ar vietējo klientu atbalsta dienestu.

Jā, ja tiek atmaksāta nauda, tu saņemsi rēķinu, kurā būs norādīta informācija par to.

Jā, rēķins tiks nosūtīts pēc katra darījuma uz e-pasta adresi, kas ir piesaistīta tavam MyToyota kontam.

Tas ir atkarīgs no tavām reģistrācijas iespējām. Lūdzu, skati bieži uzdotos jautājumus par abonēšanu, lai iegūtu vairāk informācijas.

Atmaksa

Lūdzu, ņem vērā tālāk izklāstīto attiecībā uz mūsu reģistrēšanās un atmaksas politiku.

 

  • Ikmēneša abonementa atcelšanas gadījumā nauda netiek atmaksāta. Tomēr tavs abonements netiks automātiski atjaunots termiņa beigās.
  • Ja abonementu reģistrē uz gadu vai četriem gadiem, tev ir tiesības saņemt proporcionālu atmaksu, kas aprēķināta pa mēnešiem.
  • Neatkarīgi no reģistrēšanās veida tev tiks atmaksāta pilna summa, ja tu atteiksi abonementu 14 dienu laikā pēc reģistrēšanās (un nav izmēģinājuma perioda).
  • Atmaksu 14 dienu laikā var saņemt tikai vienu reizi. Plašāku informāciju meklē mūsu "Lietošanas noteikumos".

Tu saņemsi proporcionālu atmaksu.

 

  • Gada gadījuma piemērs:

Izmēģinājuma perioda aktivizēšana sākās 10. janvārī, pirmais maksājums jāveic 10. februārī, un atcelšana notika līdz 30. maijam. Tādējādi tu izmantoji pakalpojumu ilgāk nekā trīs mēnešus, tāpēc mēs uzskatīsim, ka periods ilgst četrus mēnešus. Rezultātā tiks atmaksāta nauda par atlikušajiem astoņiem mēnešiem.

 

  • Četru gadu gadījuma piemērs:

Izmēģinājuma perioda aktivizēšana sākās 2024. gada 10. janvārī, pirmais maksājums jāveic 2024. gada 10. februārī, un atcelšana notika līdz 2025. gada 30. maijam.  Tādējādi tu izmantoji pakalpojumu ilgāk nekā 15 mēnešus, tāpēc mēs uzskatīsim, ka periods ilgst 16 mēnešus. Rezultātā tiks atmaksāta nauda par atlikušajiem 32 mēnešiem.

Nē. Saskaņā ar Eiropas noteikumiem (pret naudas atmazgāšanu vērstiem tiesību aktiem) naudu var atmaksāt tikai uz to pašu karti, ar kuru veici sākotnējo maksājumu. Mēs vienmēr nosūtīsim atmaksas pieprasījumu uz sākotnējo karti. Ja karte, iespējams, ir bloķēta, tās derīguma termiņš ir beidzies vai tā ir mainījusies, kartes izdevējam būtu jāspēj atmaksāt naudu, izmantojot jaunu karti vai tieši tavā bankas kontā. Toyota šajā procesā nav iesaistīts. Izņēmuma gadījumos, kad atmaksa neizdodas, kartes izdevējbanka mūs informēs, un Toyota sazināsies ar tevi, lai pieprasītu papildinformāciju un varētu apstrādāt atmaksu.

Atgrieztu maksājumu parādīšanās kredītkartes izrakstā vai bankas kontā var aizņemt līdz pat nedēļai. Ja pēc šī laika tu nesaņem maksājumu, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru.

Lūdzu, vēlreiz pārskati "Lietošanas noteikumus". Ja ir pieļauta kļūda, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru.

Tu saņemsi rēķinu, kurā būs norādīta informācija par atmaksātajām summām.

Jā. Tu saņemsi pilnīgu naudas atmaksu. 

 

Atteikuma tiesību 14 dienu periods sākas no abonementa aktivizēšanas dienas, nevis no pirmā maksājuma veikšanas dienas. 

 

Tas attiecas tikai uz gadījumiem, kad tev nav tiesību uz viena mēneša izmēģinājuma periodu un tev ir jāveic maksājums no pirmās dienas. Lūdzu, ņem vērā, ka 14 dienu atmaksu vari saņemt tikai vienu reizi.

Ja tev ir tiesības uz atmaksu, mēs automātiski aprēķināsim summu, pamatojoties uz lietošanas apjomu, un nosūtīsim rēķinu, kurā būs norādīta atmaksājamā summa un laiks, kad tu saņemsi līdzekļus.

Pēc abonementa atcelšanas mēs nekavējoties pieprasīsim apstrādāt atmaksu. Tomēr, ņemot vērā kartes izdevēja vai bankas apstrādes laiku, var paiet dažas dienas, līdz tā parādīsies tavas kartes vai konta izrakstos. Ja pēc aptuveni nedēļas tu nesaņem maksājumu, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru.

Nē, mūsu lietošanas noteikumos ietvertajā atmaksas politikā ir norādīts, ka tu saņemsi visu atmaksājamo summu (ieskaitot nodevas/nodokļus).

Drošība un konfidencialitāte

Kad lietotnē MyToyota pievieno jaunu maksājumu metodi, informācija tiek nosūtīta tieši mūsu partnerim, kas atbilst Maksājumu karšu nozares datu drošības standartam (PCI DSS). Tas būs atbildīgs par tavu datu drošu glabāšanu. Pēc saglabāšanas tu varēsi apskatīt tikai noteiktu informāciju par savu maksājumu metodi, piemēram, pēdējos četrus ciparus. Toyota sistēmām un tā darbiniekiem/aģentiem nav piekļuves pilnīgai informācijai par maksājumu metodi, un viņi nevar to izlasīt.

Jā, visi tavi personas dati tiek glabāti un apstrādāti saskaņā ar piemērojamiem privātuma tiesību aktiem.

Mūsu datubāzes ir šifrētas un drošas, un visās mūsu sistēmās ir piekļuves kontroles mehānismi, lai nodrošinātu tavu datu aizsardzību. Turklāt datu pārraide starp mūsu sistēmām tiek šifrēta, lai nodrošinātu papildu drošības līmeni. 

 

Ar maksājumiem saistītos datus mēs apstrādājam saskaņā ar Maksājumu karšu industrijas datu drošības standartu – vadlīniju kopumu, kurš ir izstrādāts, lai aizsargātu karšu turētāju informāciju. 

 

Attiecībā uz personas datiem mēs ievērojam ES Vispārīgajā datu aizsardzības regulā (VDAR) noteiktos drošības principus, lai aizsargātu tavu personas informāciju un nodrošinātu tavu privātumu.

Jā. Apstrādājot finanšu informāciju, Toyota ievēro stingrus PCI DSS (Maksājumu karšu nozares Datu drošības standarts) atbilstības noteikumus.

Maksājumu informāciju droši glabā mūsu PCI DSS (Maksājumu karšu nozares Datu drošības standarts) prasībām atbilstošais partneris Pay-D GmbH. Lai apstrādātu darījumus, viņi izmanto datu apakšapstrādātājus. Citiem partneriem vai struktūrām nav piekļuves taviem finanšu datiem. Vairāk informācijas, lūdzu, meklē mūsu paziņojumā par privātumu.

Paziņojumi

Gada un četru gadu abonementu gadījumā pirms automātiskās atjaunošanas tu saņemsi paziņojumu e-pastā.

Dažus paziņojumus var pielāgot, bet citi ir obligāti (piemēram, par atteiktiem maksājumiem). Uznirstošos paziņojumus jebkurā laikā vari atspējot tālruņa iestatījumos.

Jā, atteiktu maksājumu gadījumā tu saņemsi paziņojumus lietotnē un pa e-pastu.

Nē. Pašlaik nav iespējams atspējot paziņojumus. Tomēr šī funkcija var tikt pievienota nākotnē.

Visi atkarībā no paziņojuma veida un svarīguma.

Savietojamība un ierīces

Prasības ierīcēm ir vienādas attiecībā uz lietotni.

Pašlaik abonementu nevar pārnest no viena automobiļa uz citu. Vispirms no automobiļa ir jādzēš jebkurš aktīvais abonements, kas arī atcels visus saistītos abonementus. Pēc dzēšanas vari pievienot jaunu automobili un aktivizēt tam jaunu abonementu.

Vienkārši piesakies savā Toyota kontā jaunajā tālrunī. Pēc tam varēsi apskatīt un pārvaldīt esošos abonementus.

Ja nolem atcelt savu maksas abonementu, atkarībā no abonēšanas komplekta tiks noteikts pakalpojuma deaktivizēšanas datums. Atkarībā no abonētā komplekta un atcelšanas laika tev var būt tiesības saņemt arī naudas atmaksu. Vairāk informācijas meklē “Lietošanas noteikumos”.

Visi abonementi, tostarp maksas abonementi, tiks atcelti, kad automobilis tiks dzēsts no lietotnes.

Problēmu novēršana

Jā. Lūdzu, pārbaudi informāciju, ko saņēmi no pārstāvniecības. Tur jābūt pieejamai informācijai par vietējo klientu centra saziņas kanāliem.

Tām ir vairāki iespējamie iemesli. Vispirms iesakām pārbaudīt, vai tava pašreizējā karte ir derīga un vai tajā ir pietiekams atlikums. Ja kļūda pastāv, sazinies ar vietējo klientu centru.

Var būt dažādi iemesli, kāpēc rodas problēmas ar pakalpojumu. Tas var būt saistīts ar kavēšanos abonementa aktivizēšanā, vai arī pakalpojums, kuram mēģināt piekļūt, var būt īslaicīgi nepieejams vai tajā var tikt veikta apkope. Ja rodas problēmas, iesakām sazināties ar vietējo klientu centru.

Attālinātie pakalpojumi var nedarboties dažādu iemeslu dēļ. Mēģināsim uzskaitīt biežāk sastopamos iemeslus:

 

  • Tavs automobilis var neatbalstīt dažus vai visus attālinātos pakalpojumus. Lūdzu, sazinies ar savu pārstāvniecību, lai to noskaidrotu.
  • Tu, iespējams, neesi abonējis/-usi attālinātos pakalpojumus.
  • Ja neesi lietojis/-usi savu automobili ilgāk par deviņām dienām, tas, iespējams, ir pārgājis miega režīmā, lai aizsargātu akumulatora darbības laiku.
  • Lūdzu, dodies pie sava auto un iedarbini dzinēju.
  • Lūdzu, pārliecinies, vai ir izpildīti visi priekšnosacījumi: visas durvis ir aizvērtas, motora pārsegs ir aizvērts un viedā atslēga neatrodas automobilī.
  • Tev ir uzlādējams hibrīds vai elektriskais akumulatora automobilis, un tu nevari aktivizēt attālināto klimata kontroli? Iespējams, ka tava elektroauto akumulatora uzlādes līmenis ir zemāks par 30 % vai 20 % (atkarībā no modeļa); tādā gadījumā uzlādē akumulatoru.
  • Tev ir uzlādējams hibrīds, un tu nevari aktivizēt attālināto klimata kontroli? Ja āra temperatūra ir zemāka par -10°C, attālinātā klimata kontrole nedarbosies.

Tā kā tu turpini izmantot pašreizējo pakalpojumu, atlikušais laika periods būs tāds pats kā vecajā lietotnē. Piemēram, ja vecajā lietotnē pakalpojums bija aktīvs vienu gadu un pakalpojums ir pieejams vēl piecus gadus, šie paši pieci gadi būs pieejami arī jaunajā lietotnē.

Savienotie pakalpojumi un savienotā navigācija ir pieejami sešus gadus pēc sākotnējās aktivizēšanas.

Lai aktivizētu pakalpojumus, lūdzu, veic šādas darbības: 

  1. Veic vairākus braucienus ar automobili, no kuriem katrs ilgst 20 minūtes. 
  2. Izslēdz privātuma režīmu auto multivides ekrānā. 
  3. Novieto auto vietā ar labu mobilo sakaru pārklājumu.

 

Ņem vērā, ka aktivizēšana dažkārt var ilgt līdz 24 stundām.

Nē, tu vari izmantot esošo lietotājvārdu un paroli, kas tika izmantoti, lai ieietu iepriekšējā lietotnē.

Jā, braucienu vēsture būs redzama tajā pašā kontā pēc tam, kad būs aktivizēti savienotie pakalpojumi.

Jā, apkopes vēsture būs redzama tajā pašā kontā pēc tam, kad būs aktivizēti savienotie pakalpojumi. 

Lūdzu, sazinies ar pilnvaroto pārstāvniecību vai meklē attiecīgo informāciju vietējā Toyota vietnē.

Lai izmantotu savienotos pakalpojumus: reģistrē kontu, pievieno savu automobili lietotnei, izvēlies pakalpojumus, kurus vēlies aktivizēt, un piekrīti lietošanas noteikumiem.

Pašlaik notiek jaunās lietotnes MyToyota ieviešanas process, pakāpeniski aptverot visus mūsu klāsta modeļus. Tev tiks paziņots, kad jaunā lietotne MyToyota būs pieejama tavam automobilim.

Pašlaik notiek jaunās lietotnes MyToyota ieviešanas process, pakāpeniski aptverot visus mūsu klāsta modeļus. Tev tiks paziņots, kad jaunā lietotne MyToyota būs pieejama tavam automobilim. Ja esi saņēmis/-usi paziņojumu un joprojām nevari pievienot savu automobili kontam jaunajā lietotnē, lūdzu, sazinies ar savu pārstāvniecību vai sazinies ar mums, izmantojot lietotnes atbalsta sadaļu.

Jā, tu vari izmantot lietotni MyToyota, lai sekotu līdzi automobiļa pasūtījumam. 

Kad automobilis ir pievienots kontam, vairs nav iespējams izmantot iepriekšējo lietotnes MyToyota versiju šim automobilim. Tomēr, ja tev pieder vairāk nekā viens Toyota automobilis, tu joprojām vari izmantot iepriekšējo lietotni modeļiem, kuri vēl nav pārgājuši uz jauno lietotnes versiju.

Pašlaik notiek jaunās lietotnes MyToyota ieviešanas process, pakāpeniski aptverot visus mūsu klāsta modeļus.  Ja esi saņēmis/-usi pārejas paziņojumu par vienu vai visiem saviem automobiļiem, vari tos pievienot jaunajai lietotnei. Pretējā gadījumā tev jāturpina izmantot pašreizējā lietotne automobilim, kuru neesi pārvietojis/-usi uz jauno lietotni.

Kādā brīdī vecā Toyota lietotne pārtrauks savu darbību. Lai turpinātu izmantot saistītos pakalpojumus, iesakām pāriet uz jauno lietotni MyToyota. Lai izvairītos no pakalpojumu pārtraukumiem, lūdzu, dari to sev piemērotā brīdī.

 

Pāreja uz jauno lietotni MyToyota ir ātra un vienkārša. Tu atradīsi visus lieliskos pakalpojumus, pie kuriem esi pieradis/-usi, un vēl vairāk nākotnē. 

Jaunās lietotnes MyToyota lietošanas noteikumi ir nedaudz atjaunināti, tāpēc aicinām tevi vēlreiz tiem piekrist. Abonementa ilgums ir saistīts ar garantijas periodu, tāpēc šis pārejas process to neietekmē.

Pašlaik notiek jaunās lietotnes MyToyota ieviešanas process, pakāpeniski aptverot visus klientus visās valstīs un visus mūsu klāsta modeļus. Ja vēl neesi saņēmis/-usi paziņojumu, bet vēlies jau tagad pāriet uz jauno lietotni MyToyota, tu vari to lejupielādēt lietotņu veikalā un sākt to lietot.

Jaunā MyToyota lietotne pašlaik neatbalsta Proace elektriskos modeļus. Mēs pašlaik ieviešam jauno MyToyota lietotni, tādējādi pakāpeniski aptverot visus mūsu klāsta modeļus. Tu saņemsi ziņu, tiklīdz jaunā MyToyota lietotne būs pieejama tavā automobilī.