1. MyT and Multimedia
  2. MyT FAQ
Ātrā atlase
Ātrā atlase

Biežāk uzdotie jautājumi



Braukšana ar Toyota ir ērtāka, kā jebkad agrāk, un, pateicoties MyT savienotajiem pakalpojumiem, tā kļūst vēl vienkāršāka, sniedzot tev ērtības un ļaujot pārvaldīt braucienus, lai kur tu arī dotos.

Tehnoloģijām nav jābūt biedējošām. Mums ir atbildes uz visiem jautājumiem, kas tev var rasties saistībā ar MyT savienotajiem pakalpojumiem.

Ar MyT savienoto pakalpojumu palīdzību tavs automobilis sazinās ar ārpasauli. Tas ļauj tev izbaudīt vēl efektīvākus un viedākus braucienus. Mēs tos esam padarījuši pēc iespējas vienkāršākus un intuitīvākus, taču tev noteikti tik un tā ir radušies jautājumi. Mēs labprāt uz tiem atbildēsim.

MyT profils ļauj tev pārvaldīt automobiļa multivides sistēmu un saņemt noderīgu informāciju par savu automobili lietotnē MyT un klientu portālā Mana Toyota.

Tie paši akreditācijas dati nodrošina piekļuvi gan lietotnei MyT, gan klientu portālam MyT.   

Lietotne MyT ietver šādus MyT savienotos pakalpojumus:   

  • Atrast manu automobili
  • Nosūtīt uz automobili
  • Nosūtīt navigācijas norādes uz tālruni
  • Ieteikumi par hibrīdu
  • Braukšanas analītika
  • Servisa pieteikšana
  • Atgādinājumi par servisa apmeklējumu
  • Servisa vēsture


Klientu portāls MyT sniedz detalizētu informāciju par tavu automobili un ļauj tev iegādāties un pārvaldīt pakalpojumus. Portālā ir pieejami šādi pakalpojumi:

  • Automobiļa iegādes vēsture, informācija par automobiļa īpašumtiesībām un pasūtījumu izsekošana
  • Nosūtīt uz automobili
  • Servisa pieteikšana
  • Atgādinājumi par servisa apmeklējumu
  • Servisa vēsture
  • Informācija par automobili
  • Īpašnieka rokasgrāmata
  • Karšu atjauninājumi
  • Profila iestatījumu pārvaldība

Lietotne MyT ir piesaistīta automobiļa transportlīdzekļa identifikācijas numuram (VIN) un automobiļa īpašniekam, tāpēc ar lietotni saistītos pakalpojumus varēsi izmantot tikai šajā automobilī.

Lietotnē MyT pieejamos savienotos pakalpojumus var izmantot tikai automobiļa īpašnieks, bet transportlīdzekļa identifikācijas numuru (VIN) var pievienot vairākiem profiliem.

Ja neesi pārliecināts, vai esi aktivizējis lietotnē MyT pieejamos savienotos pakalpojumus, dodies uz lietotni MyT. Uzklikšķini uz riteņa ikonas sākuma ekrāna augšējā labajā stūrī. Atver sadaļu “Iestatījumi” un cilni “Automobilis”. Ja redzi ziņojumu “Aktivizēt savienotos pakalpojumus”, tie vēl nav aktivizēti. Lai aktivizētu MyT savienotos pakalpojumus, tev jādodas uz pārstāvniecību.

Ātrs veids, kā uzzināt, vai lietotnes MyT savienotie pakalpojumi ir aktivizēti, ir pārbaudīt, vai informācija par tavu pēdējo braucienu ir redzama lietotnes sākuma ekrānā.

Paroli vari nomainīt lietotnē MyT. Uzklikšķini uz riteņa ikonas sākuma ekrāna augšējā labajā stūrī un atlasi izvēlni “Iestatījumi”. Izvēlies opciju “Mainīt paroli” un ievadi savu pašreizējo un jauno paroli. Pēc tam apstiprini jauno paroli un saglabā to.

Ja esi aizmirsis paroli, pierakstīšanās ekrānā vari pieprasīt jaunu paroli, ievadot savu e-pasta adresi.