Piesakies servisa apmeklējumam Piesakies testa braucienam Toyota Līzings Toyota īpašie piedāvājumi Toyota pārstāvji Konfigurē savu Toyota

Toyota Motorsport GmbH atgriešanās pasaules rallijā

Toyota Motorsport GmbH (TMG) 2017. gadā atgriezīsies FIA Pasaules rallija čempionātā (WRC) ar automobili, kas pilnībā izstrādāts un uzbūvēts uzņēmuma Ķelnes tehniskajā centrā - Yaris WRC. TMG vēl vairāk nekā divus gadus turpinās Yaris WRC automobiļa testu programmu, lai atgrieztos sacensību sērijā, kurā 1990. gados ieguva četrus vadītāju un trīs ražotāja pasaules čempiona titulus.

Yaris WRC

Automobilis aprīkots ar 1,6 litru tiešās iesmidzināšanas dzinēju ar kompresoru, kas rada vairāk nekā 300 ZS, savukārt Yaris šasiju veidojušas modernas simulāciju, testu un ražošanas metodes.

Yaris WRC jau ir pabeidzis pirmo testu programmu uz asfaltētajiem un grants ceļiem visā Eiropā, izveidojot daudzsološu pamatu, kuru uzlabot turpmākajos mēnešos.

/
Yaris WRC tehniskās specifikācijas

 Šasija:

Veids Tērauda virsbūve
Bremzes
300 mm disku uz grants, 355 mm uz asfalta
Diski 7 x 15” uz grants, 8 x 18” uz asfalta
Riepas
Michelin
Gabarīti Garums: 3910 mm
Gabarīti Platums: 1820 mm

 Piedziņa:

Dzinēja tilpums   
1,6 litri
Veids
4 cilindri rindā
Tiešā iesmidzināšana Līdz 200 bar
Degviela
Benzīns
Turbīnas spiediens 2,5 bar absolūtais (maks.)
Gaisa sprausla Platums: 33 mm
Jauda
Apm. 300 ZS (pie 6000 apgr./min)
Grieze
420 Nm
Maks. apgriezieni 8500 apgr./min
Transmisija 6 pārnesumu sekvenciālā
Sajūgs ZF Sachs
Testu programma

Automobili jau ir izmēģinājuši vairāki jaunie braucēji, un francūzis Eriks Kamilli (Eric Camilli), 27, ir izvēlēts kā pirmais pilotu junioru apmācības programmas dalībnieks. Programma izveidota ar mērķi apmācīt Toyota nākotnes rallija zvaigznes.

Eriks automobiļa izstrādes programmā piedalīsies kopā ar pērnā gada „Tour de Corse” uzvarētāju Stefanu Sarazinu (Stéphane Sarrazin), kas ir arī pilots Toyota FIA Pasaules izturības čempionāta komandā, un Sebastianu Lindholmu (Sebastian Lindholm).

/

Testu programma ietvers vairākus WRC pasākumus visā Eiropā uz dažādām ceļa virsmām. Gūtā pieredze palīdzēs Toyota, gatavojot automobili 2017. gada sezonai, kad sagaidāma jauno tehnisko noteikumu ieviešana.

/
TMG prezidenta, Jošiaki Kinošita (Yoshiaki Kinoshita) komentārs

„Ir liels gods tikt lūgtam atgriezt Toyota vārdu Pasaules rallija čempionātā, vienlaikus turpinot mūsu dalību Pasaules izturības čempionātā. Protams, vadīt divas autosporta programmas vienlaicīgi ir izaicinājums, taču mēs ticam, ka mums pietiek pieredzes un apņēmības gūt panākumus. Lai atgrieztos WRC, ir ļoti daudz jāstrādā, bet Toyota Motor Corporation un mūsu prezidenta Akio Tojodas atbalsts ir ļoti uzmundrinošs. Mēs ar prieku gaidām visaptverošā attīstības plāna un pilotu junioru apmācību programmas turpmākos soļus. Šis ir aizraujošs laiks, un mēs ar lielu nepacietību gaidām šo jauno izaicinājumu.”

/
TMG dalībā rallija sacensībās

Yaris WRC seko izcilo Toyota automobiļu pēdās, kas zīmolu pārstāvējuši WRC, un, kad tas debitēs 2017. gada sacensību sezonā, būs pagājušas gandrīz divas desmitgades, kopš uzņēmums pēdējo reizi 1999. gadā piedalījās Pasaules rallija čempionātā.

1999. gada sezona bija pēdējā vairāk nekā 25 gadus ilgajā TMG dalībā rallija sacensībās, kas sākās kā Andersson Motorsport GmbH komanda, nosaukta uzņēmuma dibinātāja Oves Andersona (Ove Andersson) vārdā, un WRC sacentās kā TOYOTA Eiropas komanda.

Tolaik leģendāri automobiļi, piemēram, Celica Twincam Turbo, GT-Four versijas un Corolla WRC, ko vadīja tādi leģendāri piloti kā Karloss Sainss (Carlos Sainz), Juha Kankunens (Juha Kankkunen) un Didjē Oriols (Didier Auriol), guva 43 uzvaras.

TMG jau pagājušogad atgriezās rallija pasaulē, iepazīstinot ar savu GT86 CS-R3 klientu rallija automobili, kas tika izstrādāts atbilstoši FIA R3 noteikumiem.

/
Mūsu e-privātuma politika

Šajā vietnē mēs izmantojam sīkdatnes, lai Tev nodrošinātu labākus pakalpojumus.  Ja Tu tam piekrīti, turpini izmantot vietni kā parasti, vai arī uzzini, kā pārvaldīt sīkdatnes.