Toyota 2018. gada Ženēvas autoizstādē

Arvien lielāka mobilitāte visiem

Pēc 20 gadiem vadošajā pozīcijā hibrīdauto ražošanas jomā esam apņēmušies padarīt Toyota hibrīdu vēl pievilcīgāku saviem klientiem. Jaunajā Auris ir ieviesta pilnīgi jauna 2,0 litru hibrīdā piedziņa, kas nodrošina dinamiskāku un aizraujošāku braukšanu. Izstrādājot jauno AYGO, viens no mērķiem bija sniegt braukšanas prieku, kas panākts, pateicoties īpašajam priekšpuses dizainam un augstākai veiktspējai, lai nodrošinātu labāku manevrētspēju pilsētā. GR Supra Racing Concept ir leģendārā modeļa Supra daudzsološa reinkarnācija.

video

Start Your Impossible

Šogad Ženēvas autoizstādē Toyota pastiprina savu apņemšanos kļūt par uzņēmumu, kas veicina cilvēku kustību. Tā ir cieši saistīta ar olimpisko un paralimpisko spēļu partnerībām un ir ietverta mūsu vēstījumā “Start Your Impossible”. Mūsu mērķis nodrošināt arvien lielāku mobilitāti visiem ir atspoguļots trīs elektriskajos akumulatora transportlīdzekļos: Concept-i, Concept-i RIDE un Concept-i WALK.

Concept-i izmanto mākslīgo intelektu un uzlabotu savienojamību, lai izprastu vadītāja ieradumus un vēlmes. Tā automatizētās vadīšanas funkcijas padarīs braucienus vienkāršākus, drošākus un patīkamākus. Concept-i RIDE ir transportlīdzeklis, kas ir pilnībā pieejams cilvēkiem ar ierobežotu personīgo mobilitāti, piemēram, ratiņkrēslu lietotājiem. Concept-i WALK ir kompakts, pielāgojams un viegli manevrējams, tādēļ tas ir lieliski piemērots, lai pārvietotos gājēju zonās.

Turklāt Toyota strādā pie nākamās paaudzes ūdeņraža tehnoloģijas, kas ir izmantota transportlīdzeklī Fine-Comfort Ride. Šis ūdeņraža degvielas elementa transportlīdzeklis ļauj ielūkoties augstākās klases sedanu nākotnē, nodrošinot vairāk nekā 1000 km braukšanas attālumu, ātru uzpildi un nulles emisijas.

Nākamās paaudzes hibrīda transportlīdzekļi

Uzņēmums Toyota vienmēr ir ieklausījies savos klientos un reaģējis uz to sniegtajām atsauksmēm. Jau 20 gadus esam vadošais uzņēmums hibrīdauto ražošanas jomā, esam pārdevuši vairāk nekā 11 miljonus transportlīdzekļu un esam ieinteresēti arī turpmāk uzlabot hibrīdauto un padarīt tos vēl pievilcīgākus jaunām klientu grupām. Tādēļ, sākot ar jauno Auris, uzņēmums Toyota ir nolēmis piedāvāt savus galvenos modeļus ar divām iespējamajām hibrīda piedziņām: standarta 1,8 litru piedziņas sistēmu un pilnīgi jauno 2,0 litru sistēmu, kas pilnībā ļauj izbaudīt papildu braukšanas komfortu, stabilitāti, vadāmību un braukšanas prieku, kas raksturīga jaunieviestajai Toyota jaunās globālās arhitektūras (Toyota New Global Architecture — TNGA) platformai.

Jaunais Auris ir garāks un zemāks par tā priekšgājējiem, un tam ir ievērojami dinamiskāks dizains un īpatnējāks priekšpuses noformējums. Kopējais garums ir palielināts par 40 mm, un augstums ir samazināts par aptuveni 20 mm, ļaujot iegūt izsmalcinātāku formu un labāku priekšējo pārredzamību.

Vēl lielāks braukšanas prieks

2018. gada Ženēvas autoizstāde ir jaunā Toyota AYGO pasaules debija — izteikti modernais tēls un uzlabotā veiktspēja padara mūsu mazāko modeli vēl interesantāku un aizraujošāku uz ceļa.

Arī jaunajam modelim priekšpusē ir saglabāts atpazīstamais simbols “X”, kas tagad ir pārveidots no divdimensiju grafiska risinājuma uz iespaidīgāku telpisku konstrukcijas elementu. Jaunais AYGO ir pielāgots, lai piesaistītu klientus ar dažādu gaumi un vajadzībām. Jaunā AYGO klāsta pamatā ir modelis x-play, uz kuru balstās visas pielāgošanas iespējas. Jaunais x-clusiv ar augstu aprīkojuma līmeni papildina x-play standarta specifikāciju ar izteiksmīgu divtoņu krāsojumu, kas pieejams trīs dažādās krāsās. Turklāt divi īpašie modeļi x-cite un x-trend regulāri ienesīs jaunas vēsmas AYGO modeļu klāstā.

Jaunais AYGO var lepoties ar augstāku veiktspēju un uzlabotu braukšanas dinamiku, kas nodrošina vēl augstāku manevrējamības līmeni, vienlaikus saglabājot savā klasē mazāko degvielas patēriņu.

TOYOTA GAZOO Racing: radot arvien labākus automobiļus

Zīmols TOYOTA GAZOO Racing tika izveidots pagājušajā gadā ar mērķi piedalīties autosporta sacensībās un izaicināt sevi, lai radītu arvien labākus sērijveida automobiļus. TOYOTA GAZOO Racing izveidotais modelis GR Supra Racing Concept lieliski iemieso tādu īpašību kā “braukšanas prieks”, kas ir ļoti nozīmīga uzņēmuma Toyota mērķim ražot arvien labākus automobiļus.

Ar GR konceptauto, kas savu pasaules debiju piedzīvojis Ženēvas autoizstādē, Toyota vēlas atjaunot uzņēmuma izcilajā sporta automobiļu būvniecības vēsturē zināmākā modeļa nosaukumu un garu un demonstrē savu apņemšanos atgriezt leģendāro Supra tirgū. Tas arī parāda nākotnes potenciālu automobilim, kas var nodrošināt augstu veiktspēju gan uz ceļa, gan sacīkšu trasē. GR Supra Racing Concept ir kompakts divdurvju automobilis ar klasiski vienkāršu konfigurāciju, proti, dzinējs atrodas priekšpusē, un transportlīdzeklim ir aizmugures piedziņa, un tā konstrukcijā ir izmantoti kvalitatīvi, vieglsvara materiāli.

Uzzināt vairāk

Jūsu sīkdatņu iestatījumi

Mēs šajā tīmekļa vietnē izmantojam sīkdatnes, lai sniegtu Jums labākus pakalpojumus. Ja piekrītat tam, turpiniet lietot šo tīmekļa vietni kā ierasts vai noskaidrojiet, kā izmainīt sīkdatņu iestatījumus, šeit.

Apstipriniet savus iestatījumus, ar ķeksīti atzīmējot lauciņu, ja piekrītat, vai izņemiet ķeksīti, ja nepiekrītat:

Uzlabo drošību Toyota tīmekļa vietnē un nodrošina minimālu pakalpojumu.

Uzlabo pakalpojumus, ko mēs sniedzam, izmantojot analītikas rīkus, uznirstošās aptaujas, vispārējo veiktspēju un pārraudzību.

Atceras pierakstīšanās datus un uzlabo lietotāja pieredzi, atceroties noteiktas izvēles.

Sekmē pilnvērtīgu pieredzi, uzglabā Jūsu apmeklēto vietņu žurnālu vai uzrāda vietējos pakalpojumus Jums tuvumā. To rezultātā var parādīt mērķtiecīgas reklāmas Toyota tīmekļa vietnē un ārpus tās.