Astoņreiz „sveiks lai dzīvo“ hibrīdiem

Toyota hibrīdu pārdošanas apjomi pārsniedz astoņus miljonus

Astoņpadsmit gadus pēc mūsu pirmā hibrīda modeļa Prius atklāšanas pārdošanas apjomi turpina pieaugt, un mēs ar lepnumu paziņojam par jaunu sasniegumu Toyota hibrīdu izaugsmē – pasaulē pārdoti jau vairāk nekā astoņi miljoni automobiļu.

/

Tagad mēs neapstrīdami esam hibrīdu pārdošanas un ražošanas līderi Eiropā, Toyota hibrīdi veido vairāk nekā 50 procentus visu alternatīvo piedziņu automobiļu, kas tiek pārdoti kontinentā – vairāk nekā visi pārējie hibrīdi, uzlādējamie hibrīdi un elektriskie automobiļi kopā ņemti.

Patiesībā mūsu panākumus Eiropas pamata jauno automobiļu tirgus segmentos apliecina arī 2014. gada pārdošanas rezultāti, kas parāda, ka hibrīdi ir 55 procenti no visiem pārdotajiem Auris un 33 procenti no visiem pārdotajiem Yaris.

Toyota Globālās vīzijas filozofija ietver mūsu apņemšanos izstrādāt un piedāvāt aizvien labākus produktus un pakalpojumu Eiropā, un hibrīda automobiļi spēlē būtisku lomu, samazinot automobiļu ietekmi uz vidi tagad un nākotnē.

Ir aprēķināts, ka Toyota hibrīdi visā pasaulē ir radījuši 58 miljonu tonnu CO2 samazinājumu un ietaupījuši aptuveni 22 miljonus kilolitru degvielas.

Tuvākajos gados plānojot atklāt vairākus jaunus hibrīda automobiļus, mūsu inovatīvie modeļi turpinās spēlēt svarīgu lomu ietekmes uz vidi samazināšanā, vienlaikus raisot smaidus klientu sejās visā pasaulē.

/

Vairāk par Toyota hibrīdiem

Jūsu sīkdatņu iestatījumi

Mēs šajā tīmekļa vietnē izmantojam sīkdatnes, lai sniegtu Jums labākus pakalpojumus. Ja piekrītat tam, turpiniet lietot šo tīmekļa vietni kā ierasts vai noskaidrojiet, kā izmainīt sīkdatņu iestatījumus, šeit.

Apstipriniet savus iestatījumus, ar ķeksīti atzīmējot lauciņu, ja piekrītat, vai izņemiet ķeksīti, ja nepiekrītat:

Uzlabo drošību Toyota tīmekļa vietnē un nodrošina minimālu pakalpojumu.

Uzlabo pakalpojumus, ko mēs sniedzam, izmantojot analītikas rīkus, uznirstošās aptaujas, vispārējo veiktspēju un pārraudzību.

Atceras pierakstīšanās datus un uzlabo lietotāja pieredzi, atceroties noteiktas izvēles.

Sekmē pilnvērtīgu pieredzi, uzglabā Jūsu apmeklēto vietņu žurnālu vai uzrāda vietējos pakalpojumus Jums tuvumā. To rezultātā var parādīt mērķtiecīgas reklāmas Toyota tīmekļa vietnē un ārpus tās.