Sacenšamies uz visiem ceļiem

Lai radītu aizvien labākus automobiļus

No sacīkšu trasēm līdz rallija posmiem, visā pasaulē ir neskaitāmi daudz autosporta pasākumu, kas sajūsmina līdzjutējus ar pārgalvīgu nervus kutinoša ātruma, aizsmakušas rēkoņas un nepārspējamas drosmes sajaukumu. Toyota bagātīgā autosporta vēsture ilgst septiņas desmitgades, un tagad mēs visas savas autosporta aktivitātes visā pasaulē esam apvienojuši zem viena nosaukuma: TOYOTA GAZOO Racing.

Pushing the limits for Better

TOYOTA GAZOO Racing ietver
TOYOTA apņemšanos pārvarēt jebkuras
robežas, lai radītu aizvien labākus automobiļus.
Autosporta ekstrēmajos apstākļos
radīt jaunas tehnoloģijas un risinājumus,
jo mēs nekad nepārstāsim radīt inovācijas.
Mēs ar saviem automobiļiem piedalāmies sacīkstēs,
lai piespiestu sevi mācīties no vissīvākajiem izaicinājumiem.
Sacenšanās uz jebkura ceļa,
lai kāds būtu izaicinājums,
iedvesmo mūs radīt aizvien labākus automobiļus.
Mēs no jauna radām TOYOTA nākotnes DNS.
Mēs turpināsim sacensties, lai dāvātu brīvību,
piedzīvojumus un braukšanas prieku ikvienam.

Jauns nosaukums, tās pašas kvēlās alkas

Jau 1950. gados mūsu dibinātājs Kičiro Tojoda (Kiichiro Toyoda) bija tik pārliecināts par labumu, ko sāncensība sniedza viņa uzņēmumam, ka reiz teica:
 
“Autosports ir kas vairāk nekā tikai izklaide. Tas ir vitāli nozīmīgs elements Japānas autobūves nozares attīstībai. Gluži kā sportisti pārbauda savas spējas, ar visu spēku sacenšoties Olimpiskajās spēlēs, tā autoražotāji izmanto sacensības kā izdevību pārbaudīt automobiļu veiktspējas robežas un sacensties par izcilību, vienlaikus atklājot jaunus veidus, kā modernizēt automobiļu tehnoloģijas.
 
Tas nenozīmē tikai automobiļu izpēti – tiem ir jābūt harmonijā ar cilvēkiem, tikai tad tie spēs sasniegt maksimālo savu spēju robežu. Tāpat kā automobiļa riteņi, autosports un Japānas automobiļu industrija var virzīties uz priekšu tikai tad, ja to dara kopā.”

 
/

GAZOO ir saistīts ar vārdu “garāža” – ļoti intīmu vietu, kur cilvēki kopīgi strādā, lai uzlabotu vissīkākās detaļas ar mērķi dāvāt aizvien labākus automobiļus un pakalpojumus ikvienam klientam ikvienā garāžā. Šis nosaukums iemieso garu, kas vada un motivē TOYOTA GAZOO Racing.
 
Zem TOYOTA GAZOO Racing karoga apvienotas šādas Toyota autosporta aktivitātes: populārais Pasaules izturības čempionāts, atgriešanās prestižajā Pasaules rallija čempionātā 2017. gadā, pasaules grūtākās sacīkstes – Nirburgringas 24 stundas (šogad Toyota šajā ārkārtīgi izaicinošajā pasākumā piedalīsies jau desmito reizi pēc kārtas), kā arī neaizmirsīsim, ka ir sācies Piecu kontinentu brauciena projekts – tas ir pasākums, kura ietvaros Toyota darbinieki līdz 2020. gadam brauks cauri visiem pieciem kontinentiem, lai ne tikai “radītu aizvien labākus automobiļus”, bet arī “radītu cilvēkus”, kas atbalsta šādu automobiļu ražošanu.

Radām no jauna TOYOTA nākotnes DNS.

Aizraujošais, satraucošais un valdzinošais Pasaules izturības čempionāts (WEC) ir inovāciju, uzticamības un komandas darba augstākā virsotne. To veido deviņi posmi visā pasaulē – ieskaitot slavenās Lemānas 24 stundas –, un TOYOTA GAZOO Racing atgriezās čempionātā 2012. gadā, bet vēsturiskajās Lemānas sacensībās piedalās jau kopš 1985. gada. 2016. gada Lemānas 24 stundas bija 18. Toyota dalības gads, un – sirdi plosoši – uzvara izspruka komandai no rokām vien dažas minūtes pirms rūtotā finiša karoga, taču TOYOTA GAZOO Racing apņēmīgi turpina tiekties uz vēl lielākiem panākumiem.

/

Ekstrēmajās sacensībās, kas ilgst no sešām līdz divdesmit četrām stundām, piedalās mūsu divi modernie TS050 HYBRID izturības sacensību automobiļi, kas rada tuvu pie 1000 ZS lielu jaudu. Izmantojot hibrīda jaudu nepārspējamam paātrinājumam un efektivitātei un sasniedzot ātrumu, kas pārsniedz 330 km/h, šie izsmalcinātie hibrīda automobiļi (tāpat kā Toyota ielu automobiļi) atgūst enerģiju, kas tiek izdalīta bremzēšanas laikā, un uzglabā to akumulatorā, gatavībā izmantot to vēlāk.

 
/

No mūsu pirmajām Pasaules izturības čempionāta sacensībām 2012. gadā līdz uzvarai čempionātā 2014. gadā gūtā pieredze ļāva ievērojami pilnveidot hibrīda piedziņas tehnoloģiju ielu modeļiem, piemēram, samazināt tās izmērus un uzlabot dzesēšanu, – palīdzot mums ceļā uz mūsu mērķi radīt aizvien labākus automobiļus un dāvāt braukšanas prieku ikvienam.

Mācāmies no visgrūtākajiem izaicinājumiem

Pasaules rallija automobiļu būvēšana nav tikai teorētiska. Tā nozīmē tādu automobiļu radīšanu, ar kuriem uz maksimālās spēju robežas iespējams braukt pa jebkuru ceļu, balstoties uz rūpīgu personisko pieredzi un zināšanām. Paturot to prātā un pēc 17 gadu ilga “atvaļinājuma”, TOYOTA GAZOO Racing 2017. gadā ar aizrautību atgriezīsies prestižajā Pasaules rallija čempionātā.
 
Satraucošās sacensībās lielā ātrumā pa visiem iespējamajiem pasaules ceļiem – no akmeņiem kaisītiem līdz ledus klātiem – WRC dāvā fascinējošu iespēju vērot automobiļus, kurus Tu atpazīsi, piemēram, Yaris, cīnoties visizaicinošākajos apstākļos uz mūsu planētas!

Pēc mēnešiem ilgiem intensīviem testiem pilnīgi jaunais Yaris WRC janvārī dosies uz startu Montekarlo, lai uzsāktu dalību nogurdinošajā rallija kalendārā. Zem virsbūves adrenalīnam dzīslās riņķot liks pilnīgi jaunais 1,6 litru tiešās iesmidzināšanas dzinējs ar turbīnu, kas nodrošina aptuveni 380 ZS, un šasija, kas noregulēta modernu simulāciju, testu un ražošanas metožu gaitā.

/

Izbraucot kalnu “matadatas”, pārvarot milzīgus šķēršļus un šķērsojot sniegotus mežus, ir nepieciešams ne vien ātrs automobilis, bet arī ārkārtīgi talantīgas un ambiciozas komandas atbalsts. Četrkārtējā Pasaules rallija čempiona Tomija Mekinena (Tommi Mäkinen) vadībā darbnīcā Puuppolā, Somijā, TOYOTA GAZOO Racing WRC pulcēja ārkārtīgi prasmīgu speciālistu un kaislīgu rallija cienītāju komandu. 
 
Apvienojumā ar aizraujošo Yaris WRC tie veido spēcīgu savienību – un mēs nespējam vien sagaidīt jaunās sezonas sākumu! 

Pasaules grūtākās sacensības

GAZOO Racing Nirburgringas 24 stundu izturības sacensībās pirmoreiz piedalījās 2007. gadā. Tās ir pazīstamas kā pasaulē visgrūtākās sacensības – ražotāju atbalstītu un privāto komandu sacīkstes 25 km trasē Vācijā, kas sabiedrībā pazīstamā arī ar nosaukumu “Zaļā elle”, ar mērķi pārbaudīt, vai viņi ir gatavi šim izaicinājumam.

/

Šogad, desmitajā dalības gadā un 44. dalības reizē, TOYOTA GAZOO Racing piedalījās ar trīs automobiļiem: pilnīgi jauno Toyota C-HR Racing, Lexus RC un Lexus RC F. Toyota C-HR Racing – drīzumā atklājamā Toyota C-HR krosovera sacīkšu specifikāciju versiju – vadīja četru pilotu komanda. Pēc novārdzinošajām 24 stundām komanda ieguva ārkārtīgi apmierinošo 84. vietu kopvērtējumā un trešo vietu savā klasē.

 
/

Sacīkstes sniedz ne vien nenovērtējamu informāciju par mūsu ielu automobiļu izstrādi, tās palīdz arī pilnveidot mūsu aizvien labāko personālu. Katru gadu visā šā gada sacīkšu automobiļa izstrādē, kā arī pašu sacensību laikā, tiek iesaistīti mūsu inženieri un mehāniķi, kas tādējādi gūst nepārspējamas zināšanas, kurās dalīties ar saviem kolēģiem, par to, kā vēl vairāk noslīpēt un uzlabot turpmāk ražotos automobiļus.

Piecu kontinentu brauciena projekts

Toyota 5 kontinentu brauciena projekts radās no kopīgās kaislības uz autosporta izaicinājumiem un izaicina Toyota darbiniekus doties ar Toyota automobiļiem pāri pieciem kontinentiem līdz pat 2020. gadam. Nežēlīgais klimatu un kultūru maratons dāvās mūsu darbiniekiem izdevību nepastarpināti iepazīt braukšanas prieka būtību – tā ir pieredze, kuru mēs varēsim izmantot tagad un nākotnē, būvējot aizvien labākus automobiļus.
 
Tiecoties sasniegt mūsu īstermiņa mērķus, piemēram, uzvarēt Lemānas 24 stundu sacīkstēs pēc tam, kad šogad bijām tik tuvu uzvarai, un atgriezties WRC, ir svarīgi, lai mēs turpinātu iedvest GAZOO garu it visā, ko mēs darām, un dalīties sacīkšu priekā ar saviem klientiem un līdzjutējiem – ar cilvēkiem, kas saprot mūsu nerimstošo aizraušanos ar autosportu.

Mūsu e-privātuma politika

Šajā vietnē mēs izmantojam sīkdatnes, lai Tev nodrošinātu labākus pakalpojumus.  Ja Tu tam piekrīti, turpini izmantot vietni kā parasti, vai arī uzzini, kā pārvaldīt sīkdatnes.