Jauns nosaukums, tās pašas kvēlās alkas
Jau 1950. gados mūsu dibinātājs Kičiro Tojoda (Kiichiro Toyoda) bija tik pārliecināts par labumu, ko sāncensība sniedza viņa uzņēmumam, ka reiz teica:
“Autosports ir kas vairāk nekā tikai izklaide. Tas ir vitāli nozīmīgs elements Japānas autobūves nozares attīstībai. Gluži kā sportisti pārbauda savas spējas, ar visu spēku sacenšoties Olimpiskajās spēlēs, tā autoražotāji izmanto sacensības kā izdevību pārbaudīt automobiļu veiktspējas robežas un sacensties par izcilību, vienlaikus atklājot jaunus veidus, kā modernizēt automobiļu tehnoloģijas.
Tas nenozīmē tikai automobiļu izpēti – tiem ir jābūt harmonijā ar cilvēkiem, tikai tad tie spēs sasniegt maksimālo savu spēju robežu. Tāpat kā automobiļa riteņi, autosports un Japānas automobiļu industrija var virzīties uz priekšu tikai tad, ja to dara kopā.”