Jo izturīgāks, jo labāk.

Toyota 40 gadi Dakaras rallijā.

Aizvien paplašināt savu spēju robežas

TOYOTA GAZOO Racing iemieso Toyota apņemšanos pārvarēt ikvienu robežu, lai radītu vēl labākus automobiļus. Autosporta ekstrēmajos apstākļos mēs radām jaunas tehnoloģijas un, stājoties pretī visbargākajiem izaicinājumiem, rodam jaunus risinājumus un jaunus veidus, kā kļūt vēl labākiem. Un ir vienas sacensības, kurās šī vīzija izpaužas visvairāk: Dakaras rallijs, pasākums, kurā Toyota ir piedzīvojusi unikālu vēsturi. Šeit uzvaru nenosaka ātrums. Daudz svarīgāka ir kvalitāte, izturība un uzticamība.

/

Uzticamība ekstrēmos apstākļos

Divās nedēļās nobraucot vairāk nekā 9000 km, Dakaras rallijs ir visekstrēmākā automobiļu testu laboratorija, kādu vien iespējams iztēloties. Tā episkās smilšu kāpas, nodevīgās upju gultnes un neticamie ātrumi pārbauda ikvienas mūsu automobiļu detaļas spēju robežas. Šādos ekstremālos apstākļos uzticamība ir pats svarīgākais, un tieši uzticamā mūsu automobiļu izturība ir padarījusi tos par izvēli numur viens rallija dalībnieku vidū.
 


”2016. gadā 42,4% no finišējušajiem automobiļiem bija Toyota.”

 

Svaigi drukāts

Vairāk par Toyota progresu rallijā lasiet mūsu ikdienas Dakaras jaunumos.

Atklāt vairāk

Hilux: 50 nepārspējamības gadi

Daudzi autobūves zīmoli ar kaskadieru palīdzību YouTube veido “ekstrēmo testu” video, lai apliecinātu savu automobiļu vērtību. Bet Hilux nevienam nekas nav jāpierāda. Hilux savā ceļā uz Neuzvaramā 50 statusu šādus “ekstrēmos testus” veic jau 50 gadus, īpašniekiem ar saviem automobiļiem pieveicot visdažādākos ekstremālos apstākļus.

Atklāt Hilux

Toyota Hilux Dakarā

/
Uzlabota neatkarīgā aizmugures piekare ar par 12% lielāku gājienu
/
Vidū uzstādīts V8 dzinējs
/
Pilnpiedziņa
/
Samazināts svars
/

Komanda

Kopš pirmā Toyota Hilux starta 2012. gadā TOYOTA GAZOO Racing 2018. gada Dakarā piedalīsies ar trīs automobiļu komandu. Pilnīgi jaunais Toyota Hilux aprīkots ar virkni mehānisku uzlabojumu, kas sola būtisku veiktspējas uzlabojumu. Pēc vairāk nekā 3000 testu kilometriem jaunais modelis turpina stiprināt savu priekšteču uzticamības un izturības reputāciju, dāvājot vēl labāku vadāmības un līdzsvara līmeni, kas, kā uzskata komanda, kļūs par viņu uzvaras recepti.

/
#304

Pilots: Žinjels de Viljē (Giniel De Villiers)

Valsts: Dienvidāfrika

Augstākie sasniegumi Dakarā: 7 vietas uz pjedestāla, 1 uzvara (2009)

Interesants fakts: Žinjels neiekļuva Dakaras Top 10 tikai vienu reizi (2007)

/
#304

Pilots: Dirks fon Cicevics (Dirk Von Zitzewitz)

Valsts: Vācija

Augstākie sasniegumi Dakarā: Pirmoreiz Dakarā 1997, 1 uzvara (2009)

Interesants fakts: Dirks pirmoreiz Dakaras rallijā piedalījās ar motociklu (1997)

/
#301

Pilots: Nasers Al Atija (Nasser Al Attiyah)

Valsts: Katara

Augstākie sasniegumi Dakarā: 2 uzvaras (2011 un 2015)

Interesants fakts: Nasers ir olimpiskais bronzas medaļas ieguvējs šaušanā pa lidojošiem mērķiem

/
#301

Pilots: Matjē Baumels (Mathieu Baumel)

Valsts: Francija

Augstākie sasniegumi Dakarā: 1 uzvara (2015)

Interesants fakts: Matjē ir seškārtējs čempions dažādās autosporta kategorijās

/
#309

Pilots: Bernārs Tens Brinke (Bernard Ten Brinke)

Valsts: Nīderlande

Augstākie sasniegumi Dakarā: Augstākā vieta Dakarā – 7. vieta

Interesants fakts: Bernāram dzimtenē pieder virtuves iekārtu ražošanas uzņēmums

/
#309

Pilots: Mišels Perins (Michel Périn)

Valsts: Francija

Augstākie sasniegumi Dakarā: 3 uzvaras (1994, 1995, 1996)

Interesants fakts: Mišels kopš 1984. gada ir profesionāls jūrasbraucējs

Dakaras rallija 2018 ceļvedis

/
Vairāk nekā 500 dalībnieku no 60 valstīm
/
Rallijā jānobrauc 10 000 km
/
10. rallijs Dienvidamerikā
/
15 sacensību dienas

Rallija vēsture

Pirmo Dakaras ralliju 1978. gadā noorganizēja Tjerī Sabīns (Thierry Sabine). Sākotnēji tās bija sacensības pāri Sahāras tuksnesim, un dalībnieki piedalīties varēja ar jebkura veida transportlīdzekli, ja vien tam bija dzinējs un riteņi. Līdz 2008. gadam rallijs norisinājās Ziemeļāfrikā, līdz tika atcelts drošības apsvērumu dēļ un nākamajā gadā pārcelts uz Dienvidameriku. Kaut arī norises vieta ir cita, pasākuma nosaukums un gars nav mainījušies.
 

Rallija maršruts

Vairāk nekā 5000 km sacīkšu posmos, kurus savieno 4000 km pārbraucieni, septiņi no Dakaras 2018 pavisam 14 posmiem atrodas pilnīgā bezceļu apvidū vai smilšu kāpās, padarot šo par vienu no grūtākajiem maršrutiem nesenākajā pasākuma vēsturē.
 
40. sacensībās, desmitajās, kas notiks Dienvidamerikā, Dakaras rallijs atgriežas Peru ar sacensību startu 6. janvārī valsts galvaspilsētā Limā. Līkumoto posmu sērija liks komandām pārvarēt smilšu kāpu jūru, līdz 12. janvārī tiks šķērsota Bolīvijas robeža. Tālāk divi nākamie posmi vedīs komandas uz dienvidiem cauri Bolīvijas augstākajiem apvidiem, nobraucot no kalniem Argentīnas ziemeļos un ievedot finiša taisnē Kordovā 20. janvārī.
 

/

Uzzināt vairāk

Jūsu sīkdatņu iestatījumi

Mēs šajā tīmekļa vietnē izmantojam sīkdatnes, lai sniegtu Jums labākus pakalpojumus. Ja piekrītat tam, turpiniet lietot šo tīmekļa vietni kā ierasts vai noskaidrojiet, kā izmainīt sīkdatņu iestatījumus, šeit.

Apstipriniet savus iestatījumus, ar ķeksīti atzīmējot lauciņu, ja piekrītat, vai izņemiet ķeksīti, ja nepiekrītat:

Uzlabo drošību Toyota tīmekļa vietnē un nodrošina minimālu pakalpojumu.

Uzlabo pakalpojumus, ko mēs sniedzam, izmantojot analītikas rīkus, uznirstošās aptaujas, vispārējo veiktspēju un pārraudzību.

Atceras pierakstīšanās datus un uzlabo lietotāja pieredzi, atceroties noteiktas izvēles.

Sekmē pilnvērtīgu pieredzi, uzglabā Jūsu apmeklēto vietņu žurnālu vai uzrāda vietējos pakalpojumus Jums tuvumā. To rezultātā var parādīt mērķtiecīgas reklāmas Toyota tīmekļa vietnē un ārpus tās.