Radīts WRC

Jaunais GR Yaris nav parasts hečbeks


Tas ir tīrasiņu modelis. Radīts WRC. To ir radījusi nevis komiteja, bet cilvēki, kurus vieno kopīga aizraušanās — uzvarēt. Izstrādāts kopā ar TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team, tas apkopo zināšanas un tehnoloģijas no motosporta virsotnes, ļaujot gūt panākumus jebkurā pasaules rallija čempionātā (WRC) un joprojām katru dienu sniedzot patiesu sporta automobiļa sajūtu uz ceļiem.


Cenrādis

Vienoti rallijā

2014. gadā liktenis saveda kopā Tomiju Mekinenu (Tommi Mäkinen) un Akio Tojoda (Akio Toyoda). Četrkārtējais WRC čempions un Toyota prezidents — divi vīri, kurus vienoja rallijs — apvienojās neaizmirstamā braucienā pa ledu. Tas bija ideāls stimuls, lai Toyota atgrieztos WRC ar sporta automobili, kas radīts, lai uzvarētu. Jauno GR Yaris.

Youtube video: Tommi un Morizo
Centrā GR-FOUR


Jaunā GR Yaris pamats ir GR-FOUR. Pirmā Toyota sporta pilnpiedziņas (AWD) sistēma 20 gadu laikā, kas radīta sadarbībā ar TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team un ko izmēģinājuši WRC piloti, ietver ātras reakcijas sakabi un elektronisko sajūgu, kas nodrošina izcilu saķeri un vilci.

Pārvaldi savu pieredzi

GR Yaris pilnpiedziņas režīma vadība ļauj acumirklī mainīt griezes momentu, kas tiek sadalīts starp priekšējo un aizmugurējo asi. Trīs režīmi, Track (50:50), Sport (30:70) un Normal (60:40), ļauj pielāgot automobiļa darbību atbilstoši tavām vēlmēm neatkarīgi no tā, vai tā ir paredzēta labākai vadībai lielā ātrumā trasē, jaudīgai aizmugures riteņu piedziņai uz lauku ceļa vai lielākai veiklībai pilsētā.

/
Griezes līdzsvars

GR-FOUR vieglsvara 4WD sistēma ietver ātras reakcijas sakabi un elektronisko sajūgu, kas nodrošina izcilu saķeri un vilci starp priekšējo un aizmugurējo asi. Piebremzējot līkumos, grieze tiek padota aizmugurējiem riteņiem, lai nodrošinātu vēl vairāk kontroles un pārliecību.

/
Radīts trasei

Priekšējais un aizmugurējais Torsen ierobežotās slīdes diferenciālis (LSD) ir daļa no GR Yaris papildaprīkojumā pieejamās Sporta paketes. Pārvaldot griezes momentu starp kreiso un labo riteni, LSD parūpēsies par optimālāko jaudu brauciena laikā, palielinot ātrumu un izceļot braukšanas prieku.

/
Sacīkšu līmeņa reakcija


Zem GR Yaris motora pārsega ir tā sirds, dzinējs, kas ir totāli neikdienišķs. Kompaktais vieglsvara, ar lielu apgriezienu skaitu, reibinošais 1,6 litru turbodzinējs ir gatavs parādīt, ko tas spēj trasē un saviļņot uz ceļa.

Jauda 261 DIN ZS
Grieze 360 Nm
0–100 km/h 5,2 s
Maks. ātrums 230 km/h

Pasaules klases sniegums

Ar 261 ZS un 360 Nm, var apgalvot, ka šis ir visspēcīgākais 3 cilindru dzinējs pasaulē. Paklausīgais un ērti braucamais pilsētā, bet zibenīgais un aizraujošais ārpus tās, GR Yaris nodrošina pulsu paātrinošu jaudas un svara attiecību – 4,9 kg uz DIN ZS.

/
Ar saknēm viscaur sacensībās

Mūsu pilnīgi jaunais trīscilindru dzinējs ir izstrādāts liekot lietā augstākā līmeņa motosporta zinātību un materiālus, kas vēl nekad nav tikuši izmantoti masveidā ražotā automobilī. Pateicoties unikālajai cilindru galvai un blokam, īpaši pielāgotai kloķvārpstai un virzuļiem, kā arī turbokompresoram ar lodīšu gultņu sistēmu, šis ultra vieglais dzinējs ir gatavs turēt pozīcijas.

/
Pieradinot jaudu

Mēs apvienojām šo jaudu jaunā, speciālā formā ar augstas veiktspējas dubultsviru piekari. Jaudīgi divdaļīgi 356 mm priekšējie diski ar četru cilindru suportiem nodrošina nelokāmu bremzēšanas spēju, savukārt ar precīzo sešpakāpju manuālo transmisiju tu būsi situācijas noteicējs un lieliski pavadīsi laiku.

/
Veidots panākumiem

Atšķirībā no vairuma jauno automobiļu, GR Yaris nav paredzēts skatienu pievēršanai, bet gan trofeju pacelšanai — stilā. Zemā, plašajā un dramatiskajā aerodinamiskajā dizainā ir izmantoti daudzi svaru samazinoši materiāli, lai nodrošinātu GR Yaris uzvaru Somijas rallija asajos pagriezienos un lai tas bez pūlēm pārvarētu tava iecienītā ceļa līkumus.

Jo vieglāks, jo labāk

Neatlaidīgi tiecoties pēc augstākajiem veiktspējas rezultātiem, jaunais Yaris salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli ir zaudējis no virsbūves 38 kg. Ar oglekļa šķiedras jumtu, bez rāmja durvīm un alumīnija motora pārsegu, durvīm un aizmugurējām durvīm mūsu kompaktais sporta auto nodrošinās veiklību, strauju reakciju un precizitāti.

/
Zemāks, platāks, vienmērīgāks

Lai optimizētu aerodinamisko sniegumu un maksimāli palielinātu dzesēšanu, TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team veica vairākas stundas ilgu testēšanu vēja tunelī. GR Yaris raksturīgais kupejas siluets un 91 mm apakšējā jumta līnija nodrošina, ka gaiss tiek vienmērīgi kontrolēts automobiļa aizmugurē.

/
Kalti līkumiem

Mūsu sporta modeļa platā, muskuļotā stāja izskatās vēl iespaidīgāk ar acu skatienus piesaistošiem 18” 10 spieķu vieglmetāla diskiem. Lai samazinātu neatsperoto masu, sniedzot acumirklīgu izveicību un saķeri, vieglie 18” kaltie vieglmetāla diski ar Michelin Pilot Sport 4s ietilpst GR Yaris papildaprīkojumā pieejamajā Sporta paketē.

/
Ražots Motomači


Kad nepieciešams radīt tik izcilu sporta automobili kā GR Yaris, ir tikai viena vieta pasaulē, kur to var paveikt: Motomači, Japāna. Tādu leģendu kā Lexus LFA un Supra A80 dzimtene, Motomači ir mājvieta pirmajai GR ražošanas līnijai, kas sniedz iespēju ar rokām izveidot neatkārtojamu hečbeku.

Tā kā katru GR Yaris eksperti izgatavo ar rokām, katra automobiļa montāža aizņem vairāk nekā 10 reizes ilgāku laiku nekā parasts masveidā ražots modelis. Ražošanas līnija ir pilnveidota veiktspējas nodrošināšanai ar tādiem elementiem kā virsbūves izkārtojuma pārbaudi un papildu metināšanu, nodrošinot, ka katrs GR Yaris tiek veidots ar īpašu rūpību un uzmanību. Tieši tā kā ikviens īpaši pielāgots sacīkšu automobilis to ir pelnījis.


Atklāj mantojumu

Uzzināt vairāk

Tālāk par gaidīto Tālāk par gaidīto Atklāj, kā Toyota padara braucienus drošākus un patīkamākus ikvienam. No AI konceptauto līdz Toyota T-Mate drošības un vadītāja palīdzības sistēmām. Tālāk par šķēršļiem Tālāk par šķēršļiem Atklāj Toyota mobilitātes risinājumus. Neatkarīgi no tā, vai tie ir roboti, kas palīdz cilvēkiem, vai EV ratiņkrēslu lietotājiem, Toyota rada pasauli, kurā ikviens var brīvi pārvietoties. Toyota elektromobiļi Toyota elektromobiļi Mūsu pirmais pilnībā elektriskais automobilis būs pieejams 2022. gada nogalē, aizsākot vismaz desmit jaunu nulles emisiju automobiļu izlaišanu, kas ir plānota nākamo piecu gadu laikā. Toyota uzlādējamais pilnā hibrīda elektriskie automobiļi Toyota uzlādējamais pilnā hibrīda elektriskie automobiļi Jaudīgi un spējīgi doties vēl tālāk elektriskajā režīmā, mūsu plug-in hibrīdi apvieno hibrīdu sniegtās braukšanas ērtības ar nulles emisiju efektivitāti, ko piedāvā elektromobiļi.