Lai nosvinētu jaunā Toyota C-HR atklāšanu, Toyota izaicināja vairākus Eiropas labākos vizuālos stāstniekus, lai tie Toyota jaunā kupejas krosovera atspīdumos notvertu pilsētas plūduma garu. Šā unikālā sadarbības projekta rezultāts ir 24 fotogrāfiju izlase, no kurām katra atdzīvina Toyota C-HR projekta dalībnieku – Eiropas Instagram aktīvistu un fotogrāfu – individuālajos stilos.

2016. gada 26. un 27. novembrī unikālai sadarbībai Madridē sapulcējās Instagram aktīvisti un fotogrāfi no visas Eiropas. Viņiem dotais uzdevums bija dokumentēt jauno Toyota C-HR pilsētas vidē, izmantojot automobiļa atspīdumus līdzīgi nesen klajā laistajai Eiropas TV kampaņai. Šiem vizuālo stāstu stāstniekiem tika piešķirtas 24 stundas un Toyota C-HR, un tie devās Madrides ielās perfektā kadra meklējumos. Projekta rezultāts ir 24 fotogrāfiju kolekcija, no kuriem katra attēlo automobiļa dizainu ārkārtīgi personiskā un radošā veidā.

Izaicinājumu pieņēma 19 Instagram aktīvisti un fotogrāfi no 13 valstīm, un katrs no viņiem rūpīgi izvēlējās savu individuālo radošo pieeju un vizuālo valodu. Kaut arī īsas instrukcijas ieskicēja radošo ievirzi, pats galvenais izaicinājums bija saglabāt personisko stilu, lai kolekcija izdotos pēc iespējas bagātīgāka un daudzveidīgāka.

Nedēļas nogale izrādījās īsts varoņdarbs ikvienā iespējamā veidā – no iztēli rosinošā uzdevuma un maldīšanās Madrides pilsētdžungļos līdz izaicinošajiem laika apstākļiem. Taču mūsu vizuālajiem stāstniekiem neviens izaicinājums nav par lielu. Aplūkojiet viņu stāstus tālāk.

No 1. februāra 24 fotogrāfiju izlase kopā ar Toyota C-HR tiks izstādīta Le Rendez-Vous Toyota, kas ir Toyota Eiropas izstāžu zāle Elizejas laukos Parīzē (Francija).

Mūsu e-privātuma politika

Šajā vietnē mēs izmantojam sīkdatnes, lai Tev nodrošinātu labākus pakalpojumus.  Ja Tu tam piekrīti, turpini izmantot vietni kā parasti, vai arī uzzini, kā pārvaldīt sīkdatnes.