Skip to Main Content (Press Enter)
Ātrā atlase

Dakaras rallijs 2025

Laužot robežas

Ekstremāli bezceļa apstākļi un neticams ātrums. Toyota nekad nav spējis pretoties Dakaras, pasaulē izaicinošākā rallija, valdzinājumam. Dakaras rallijā – pasaules rallijreida čempionāta (W2RC) ietvaros – svarīga ir arī automobiļu kvalitāte, izturība un uzticamība. Un tāpēc mēs joprojām piedalāmies — ne tikai sportam, bet arī lai turpinātu mūsu centienus izstrādāt arvien labākus automobiļus.

Janvārī TOYOTA GAZOO Racing atgriezīsies pārsteidzošajā Saūda Arābijā, lai piedalītos 2025. gada Dakaras rallijā. Leģendārās sacīkstes, kas norisināsies 14 izaicinošos posmos ar tuksneša kāpām, akmeņainiem ceļiem un plašiem līdzenumiem, atkal liks komandām un to automobiļiem sasniegt izturības un veiktspējas robežas. Dakaras rallijs ir 2025. gada W2RC sezonas 1. posms, tāpēc spēcīgs sniegums Dakaras rallijā būs pamats vēl vienai veiksmīgai TOYOTA GAZOO Racing čempionāta sezonai.

Pateicoties plašajai sacīkšu, testu un izstrādes programmai, 2025. gada GR DKR Hilux EVO ir gatavs atkal pacelt latiņu augstāk.

Gurtam TOYOTA GAZOO Racing Baltics Dakaras rallijā 2025

Gurtam TOYOTA GAZOO Racing Baltics komanda ir gatava mest izaicinājumu šī gada Dakaras sacensībām ar daudziem būtiskiem uzlabojumiem. Viens no lielākajiem uzlabojumiem neapšaubāmi ir Toyota GR DKR Hilux EVO T1U – iepriekšējā automobiļa pēctecis. Jaunā automobiļa izstrāde ilga veselu gadu, un tās rezultātā jaunais modelis ir par 100 mm platāks nekā tā priekšgājējs, tam ir uzlabota balstiekārta, pārvietots gaisa kondicionēšanas bloks un efektīvāka dzesēšanas sistēma.

Komandai ir arī jauns nosaukums – “Gurtam TOYOTA GAZOO Racing Baltics”. Lai gan Gurtam līdz šim bija galvenais sponsors, sadarbība ir spērusi lielu soli uz priekšu, un Gurtam ir kļuvis par komandas titulsponsoru.

Un visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi – būtiskas izmaiņas ir notikušas arī pilotu kabīnē – blakus Benediktam Vanagam stūrmaņa krēslā sēž poļu stūrmanis Šimons Gospodarčiks (Szymon Gospodarczyk), kuram ir vairāk nekā 20 gadu pieredze izturības rallijos. Tāpēc viņš ir īstais cilvēks, lai aizvietotu Kuldaru Siku (Kuldar Sikk), kurš atveseļojas pēc muguras traumas.

Toyota W2RC rallijā 

TOYOTA GAZOO Racing vēlreiz apliecināja savu dominanci, iegūstot 2024. gada pasaules rallijreida čempionāta (W2RC) ražotāja titulu. Tas ir komandas trešais tituls pēc kārtas kopš čempionāta izveides 2022. gadā. GR DKR Hilux Evo panākumi apvienojumā ar TGR pilotu, stūrmaņu un tehniķu prasmēm un pieredzi uzsver komandas nemainīgo apņemšanos nodrošināt veiktspēju, izturību un uzticamību. TGR nemainīgie W2RC sasniegumi atspoguļo tā nepārtrauktu uzlabojumu filozofiju – attīstīt un pārbaudīt jaunas idejas līdz to robežām autosportā.

2025. gada W2RC kalendārs

1. posms: Dakaras rallijs, Saūda Arābija (2025. gada 3.–17. janvāris)

2. posms: Abu Dabi Desert Challenge (2025. gada 21.–27. februāris)

3. posms: Dienvidāfrikas Safari rallijs, Dienvidāfrikas Republika (2025. gada 18.–24. maijs)

4. posms: BP Ultimate Rally Raid Portugal, Portugāle (2025. gada 22.–28. septembris)

5. posms: Marokas rallijs, Maroka (2025. gada 10.–17. oktobris)

“Mēs vēlamies turpināt veidot arvien labākus automobiļus, pārvarot visdažādākos ceļus un apvidus visā pasaulē.”

Akio Tojoda (Akio Toyoda)

Ne tikai sportam

To ir pārbaudījuši paši pārliecinātākie profesionāļi pašos ekstrēmākajos apstākļos. Mēs ņemam vērā visas Dakaras rallijā gūtās mācības un zināšanas un izmantojam tās tava Toyota izstrādē. No tuksneša kāpām līdz pilsētas pakalniem – jaunais Hilux pārspēj iepriekš sasniegto mūsu centienos radīt arvien labākus automobiļus.

Dakaras rūdījums

Toyota ekipāžas sacentīsies ar jaunāko sacensībās pārbaudītā GR DKR Hilux Evo versiju. Lai gan šī izcilā auto pamatkonstrukcija nav mainījusies, 2025. gada versija ir visaptverošas izstrādes programmas rezultāts, kas izveidota, lai nodrošinātu auto izturību visgrūtākajā apvidū.

Rūpīgi uzlabojumi un modifikācijas ir vēl vairāk uzlabojuši automobiļa veiktspēju, izturību un uzticamību – vērtības, kas ir Toyota pieejas pamatā. Šo jauninājumu pamatā ir Kaizen filozofija, kas paredz nepārtrauktus uzlabojumus.

  • GR DKR Hilux EVO

    Jauda: 264 kW pie 5300 apgr.

    Griezes moments: 620 Nm

    Pārnesumkārba: Sadev 6 pakāpju, sekvenciālā pārslēgšana

    Kopējais garums: 4810 mm

    Kopējais platums: 2300 mm

    Kopējais augstums: 1890 mm

Iepazīsties ar TOYOTA GAZOO Racing Dakaras rallija komandu

1. komanda, Nr. 203:

  • Lucas Moraes (Brazīlija), pilots

    Augstākie sasniegumi:

    Dakaras rallijs, 3. vieta kopvērtējumā (labākais iesācējs 2023)

    Trīskārtējs Sertões rallija čempions

    Trešā vieta W2RC 2024

    Pabeigtās Dakaras sacīkstes: 2

    Dakaras posmu uzvaras: 1

  • Armand Monleón (Spānija), stūrmanis

    Augstākie sasniegumi:

    Četrkārtējs Taklamakana rallija uzvarētājs

    Otrā vieta Pasaules kroskartu kausā 2021

    Trešā vieta W2RC 2025

    Pabeigtās Dakaras sacīkstes: 7

    Dakaras posmu uzvaras: 2

2. komanda, Nr. 204:

  • Seth Quintero (Amerikas Savienotās Valstis), pilots

    Augstākie sasniegumi:
     
    W2RC T3 čempions 2023
     
    Pabeigtās Dakaras sacīkstes: 4
     
    Dakaras posmu uzvaras: 0
  • Dennis Zenz (Vācija), stūrmanis

    Augstākie sasniegumi:
     
    W2RC T3 čempions 2023
     
    Pabeigtās Dakaras sacīkstes: 4
     
    Dakaras posmu uzvaras: 0
  • Toyota Land Cruiser 300 GR SPORT

    Maks. jauda: > 253 kw (> 344 ps)

    Maks. griezes moments: > 815 Nm

    Pārnesumkārba: Direct Shift-10AT (elektroniski vadāma 10 pakāpju automātiskā transmisija)

    Kopējais garums: 4965 mm

    Kopējais platums: 1990 mm

    Kopējais augstums: 1975 mm

    Piedziņa: Četru riteņu piedziņa (pastāvīga pilnpiedziņa)

Iepazīsties ar Land Cruiser Toyota Auto Body komandu

 

1. komanda, Nr. 500:

  • Akira Miura (Japāna), pilots

    Augstākie sasniegumi:

    Dakaras rallijs, 1. vieta ražošanas kategorijā (2018., 2021., 2022. un 2024. gadā)

    Dakaras rallijs, 2. vieta ražošanas kategorijā (2019., 2020. un 2024. gadā)

  • Jean-Michel Polato (Francija), stūrmanis

    Augstākie sasniegumi:

    Dakaras rallijs, 1. vieta ražošanas kategorijā (2023. gadā)

    Dakaras rallijs, 2. vieta ražošanas kategorijā (2021., 2022. un 2024. gadā)

    Andalūzijas rallijs, 2. vieta ražošanas kategorijā (2020. gadā)

2. komanda, Nr. 501:

  • Ronald Basso (Francija), pilots

    Augstākie sasniegumi:

    Dakaras rallijs, 1. vieta ražošanas kategorijā (2023. gadā)

    Dakaras rallijs, 2. vieta ražošanas kategorijā (2021., 2022. un 2024. gadā)

    Andalūzijas rallijs, 2. vieta ražošanas kategorijā (2020. gadā)

    Marokas rallijs, 1. vieta ražošanas kategorijā (2023. un 2024. gadā)

  • Jean-Pierre Garcin (Francija), stūrmanis

    Augstākie sasniegumi:

    Dakaras rallijs, 1. vieta ražošanas kategorijā (2016., 2017., 2019. un 2020. gadā)

    Marokas rallijs, 1. vieta ražošanas kategorijā (2024. gadā)

Kāpēc piedalīties visizaicinošākajās sacīkstēs?

Ziņas par TOYOTA GAZOO Racing (ENG)