Jaunas degvielas ekonomijas
un emisiju testu metodes

Iepazīstinām ar Vispasaules harmonizēto vieglo automobiļu testu procedūru.
Kopš 1980. gadiem Eiropas jauno automobiļu emisijas un degvielas ekonomijas testi ir veikti, izmantojot Eiropas Jauno braukšanas ciklu (NEDC). Kopš 2017. gada 1. septembra ir ieviesti jauni testi – Vispasaules harmonizētā vieglo automobiļu testu procedūra (WLTP), kas automobiļu pircējiem un īpašniekiem sniegs reālistiskāku izpratni par automobiļa veiktspēju.

Pāreja no NEDC uz WLTP

Pateicoties progresam automobiļu tehnoloģiju jomā un izmaiņām braukšanas apstākļos, gandrīz 40 gadus vecie NEDC braukšanas ciklu testi tiek modernizēti. Lai nodrošinātu tev precīzāku veidu, kā aprēķināt un salīdzināt automobiļu degvielas patēriņu un emisijas, jaunajos WLTP testos ieviesti reālistiskāki testēšanas apstākļi, lai laboratorijas mērījumi labāk atspoguļotu automobiļa veiktspēju uz ceļa.

/
Testu cikls Dinamiskie testi, kas labāk attēlo reālu braukšanas uzvedību
/
Cikla laiks Tests ilgst 30 minūtes, par 10 minūtēm ilgāk
/
Cikla attālums 23,25 kilometrus garš, vairāk nekā divas reizes garāks par iepriekšējo attālumu
/
Braukšanas fāzes Vēl dinamiskākas fāzes: 52% pilsētā un 48% uz šosejas
/
Vidējais un maksimālais ātrums Vidējais ātrums ir 46,5 km/h (pieaugums par 12,5 km/h), bet maksimālais ātrums ir palielināts līdz 131 km/h
/
Papildaprīkojums Tiek ņemti vērā citi automobiļu rādītāji (kas ietekmē CO2 un patēriņu)
/
Pārnesumu pārslēgšana Katram automobilim ir atšķirīgi, nevis fiksēti pārnesumu pārslēgšanās punkti
/
Testu temperatūras Mērījumi tagad tiek veikti 23ºC temperatūrā (un CO2 vērtības ir piesaistītas 14ºC) un nevis 20–30ºC

Ieviešam lielāku skaidrību

/

No 2017. gada septembra līdz 2018. gada septembrim visiem jaunajiem automobiļiem būs jāiztur WLTP testu procedūra (vieglajam komerctransportam pārbaudes sāksies vienu gadu vēlāk). Pirmais Toyota modelis, kas tiks sertificēts saskaņā ar WLTP, būs Prius – 2017. gada 4. ceturksnī.

Mēs, Toyota, ar prieku sagaidām pāreju uz WLTP, kas mūsu klientiem sniegs precīzākus datus degvielas ekonomijas un emisiju aprēķināšanai. Kā tīras mobilitātes līderi mēs desmitiem gadu esam veltījuši izpētei, kā būvēt automobiļus, kas būtu draudzīgāki pret dabu, radot tādas tehnoloģijas kā hibrīda piedziņa, kas ir pierādījušas savu ieguldījumu siltumnīcas efekta gāzu samazināšanā un palīdz virzīties uz mazāka oglekļa izmešu apjoma sabiedrību.



Ikdienišķi testi, reālistiski rezultāti


Jaunie WLTP testi nodrošinās, ka tagad laboratorijās veiktie mērījumi labāk atspoguļos situācijas, kādas Tu piedzīvo ikdienas dzīvē. Tas nozīmē, ka jauno automobiļu degvielas patēriņa un emisiju vērtības daudz precīzāk atbildīs tām, kuras Tu patiesībā varētu sasniegt.

Ekoloģiska braukšana

padomi, kā braukt tīrāk un drošāk



Uzzināt vairāk (ENG)  

Vai Tev ir jautājumi?

J. Vai mainīsies mana automobiļa degvielas patēriņš reālajā dzīvē?

J. Vai mainīsies mana automobiļa degvielas patēriņš reālajā dzīvē?

A. Nē, reālais degvielas patēriņš nemainīsies, bet ir iespējams, ka automobilim tiks uzrādītas lielākas oficiālās CO2 un degvielas patēriņa vērtības, jo WLTP testu cikls būs precīzāks – tuvāks Taviem novērojumiem.

J. Vai WLTP degvielas patēriņa un CO2 vērtības atspoguļo to, ko es varu sagaidīt?

J. Vai WLTP degvielas patēriņa un CO2 vērtības atspoguļo to, ko es varu sagaidīt?

A. Tāpat kā NEDC, arī WLTP ir laboratorijā veikti testi. Tā kā braukšanas stils un apstākļi var būt dažādi, ir iespējamas atšķirības no oficiālajām vērtībām un tām, kuras sasniegs patērētāji.

J. Vai WLTP testēs citus gaisa kvalitātes piesārņotājus?

J. Vai WLTP testēs citus gaisa kvalitātes piesārņotājus?

A. Jā, WLTP tiek izmantota arī, lai mērītu tādas vielas kā oglekļa monoksīds (CO), ogļūdeņraži (HC) un slāpekļa oksīdi (NOx) un cietās daļiņas (PM/PN).

 

Uzzināt vairāk

Ilgtspēja – mūsu vides misija Ilgtspēja – mūsu vides misija Ilgtspēja ir būtiska Toyota uzņēmējdarbības daļa. Mūsu mērķis ir radīt produktus un pakalpojumus, kas saudzē planētu un bagātina cilvēku dzīvi kopienās, kurās mēs darbojamies. Līdz 2030. gadam sasniedzamie vispasaules vidējā termiņa mērķi Līdz 2030. gadam sasniedzamie vispasaules vidējā termiņa mērķi 2018. gadā mēs izziņojām līdz 2030. gadam sasniedzamos vispasaules vidējā termiņa mērķus, kas palīdzēs mums īstenot mūsu vides izaicinājumu 2050. gadam. Kāpēc tieši ūdeņradis? Kāpēc tieši ūdeņradis? Uzzini vairāki par ūdeņraža galvenajām priekšrocībām un bieži uzdotajiem jautājumiem par šo degvielas avotu. Toyota ūdeņraža degvielas šūnu elektriskie automobiļi Toyota ūdeņraža degvielas šūnu elektriskie automobiļi Mūsu viegli uzpildāmie, novatoriskie ūdeņraža degvielas šūnu elektriskie automobiļi nodrošina vairāk nekā 650 km braukšanas diapazonu un nerada kaitīgas emisijas, tikai ūdeni.