Toyota Eurocare

24/7 palīdzība uz ceļa

Mūsu eksperti ir izstrādājuši jūsu Toyota tā, lai tas būtu pēc iespējas uzticamāks un drošāks. Tomēr ir reizes, kad viss var noiet greizi — it īpaši sliktos laika un ceļa apstākļos. Mēs radījām Toyota palīdzību uz ceļa, lai būtu jūsu rīcībā 24/7.

Toyota bezmaksas palīdzība uz ceļa ir derīga uz laiku līdz 10 gadiem, ja tiek veikta regulāra automobiļa apkope*

Toyota Eurocare palīdzība uz ceļa ir daļa no mūsu klientu apmierinātības programmas un ļauj vadītājiem braukt bez rūpēm 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā. Toyota 24/7 palīdzība uz ceļa ir derīga līdz 10 gadiem visās Baltijas valstīs un vairāk nekā 30 Eiropas valstīs. Ja veic sava automobiļa apkopi atbilstoši apkopju grafikam, palīdzība uz ceļa ar katru apkopi tiek pagarināta uz nākamo gadu. Arī pēc garantijas beigām. Tā, līdz automobilis sasniedz 10 gadu vecumu. Nobraukuma ierobežojuma nav.

* Tā attiecas uz visiem jaunajiem Toyota modeļiem, kas iegādāti pēc 2020. gada 1. janvāra.

Ja esat Latvijā, zvaniet: 8 000 44 11*
Ja esat ārzemēs, zvaniet: +371 678 19 711*
* Maksu par zvanu aprēķina atbilstoši vietējiem tālruņa sarunu tarifiem.

Toyota Eurocare palīdzību uz ceļa iespējams saņemt šādos gadījumos:

- Mehāniski bojājumi
- Satiksmes negadījums
- Beigusies degviela
- Izlādējies akumulators
- Bojāta riepa
- Nozaudēta vai automašīnā ieslēgta atslēga

Pieci padomi, zvanot uz Toyota Eurocare

Personiskā informācija: Jūsu vārds un tālruņa numurs, pa kuru ar Jums var sazināties, pasažieru skaits u. c.
Transportlīdzekļa informācija: Reģistrācijas numurs un/vai VIN numurs, modelis, krāsa.
Problēmas apraksts: Raksturojiet notikušo gadījumu un pašreizējo situāciju.
Jūsu transportlīdzekļa un pasažieru atrašanās vieta: Vieta, kurā Jūs, pasažieri un automašīna atrodas. Noderīga informācija: ceļa numurs, ceļa kilometrs, kurā Jūs atrodaties, tuvākās pilsētas/ciemata nosaukums u. c.
Automašīnas zādzībās gadījumā: Zādzības gadījumā Jums pirms jebkādas palīdzības saņemšanas ir jāpaziņo par notikušo vietējām varas iestādēm.

Piedāvātā palīdzība uz ceļa
Jūsu valstī +50 km Ārvalstīs
Ziņas un konsultācijas
Palīdzība
Transportēšana
Viesnīca
Automašīnas noma
Brauciena turpināšana
Salabotā transportlīdzekļa savākšana
Šofera pakalpojumi
Transportlīdzekļa nogādāšana īpašnieka dzīvesvietā

Saistītās saites

Informācija par atsaukuma kampaņām Informācija par atsaukuma kampaņām Toyota vissvarīgākais ir nodrošināt satiksmes dalībnieku drošību. Katru gadu jaunu īpašnieku atrod gandrīz 10 miljoni jaunu Toyota. Nelielai daļai no tām tiek konstatēts trūkums, kura dēļ drošības paaugstināšanai nepieciešama jauna rezerves daļa vai papildu apkopes darbi. Viena no tām var būt tava Toyota. Informācija Toyota īpašniekiem Informācija Toyota īpašniekiem Reģistrējies Mana Toyota portālā, lai aplūkotu savus braucienus, karšu atjauninājumus un lejupielādētu savu Īpašnieka rokasgrāmatu. Neoriģinālās rezerves daļas pret Toyota oriģinālajām rezerves daļām Neoriģinālās rezerves daļas pret Toyota oriģinālajām rezerves daļām Neoriģinālās rezerves daļas var izskatīties tāpat un labi derēt, bet to kvalitāte nav atbilstoša. Sliktāka konstrukcija un izejmateriāli nozīmē, ka to veiktspēja neatbildīs gaidāmajiem standartiem. Tā kā Toyota apņemšanās ir gādāt par Tavu drošību un automobiļa vislabāko veiktspēju, mēs iesakām vienmēr izmantot Toyota pārstāvniecības pakalpojumus un uzstādīt Toyota oriģinālās rezerves daļas. Pagarinātā garantija Pagarinātā garantija Lai pagarinātu savu sirdsmieru, uzziniet vairāk par Toyota Extracare.
Mēs izmantojam vietnes sīkdatnes

Sīkdatnes tiek izmantotas, lai uzlabotu lietotāja ērtības mūsu vietnē, sniegtu trešo personu pakalpojumus un rīkus, palīdzētu mums izprast un uzlabot vietnes darbību, kā arī reklāmas vajadzībām.

Mēs iesakām iespējot visas šīs sīkdatnes, bet, ja tam nepiekrīti, vari viegli tās mainīt, noklikšķinot uz sīkdatņu iestatījumu opcijas zemāk. Pilna informācija ir pieejama mūsu sīkdatņu politikā.