Pāriet uz galveno saturu (Press Enter)
Ātrā atlase

Biežāk uzdotie jautājumi

Bieži uzdotie jautājumi par MyToyota attālinātajiem pakalpojumiem

  1. Visi

Izmantojot maka funkciju lietotnē, tu vari saglabāt vairākus maksāšanas veidus, lai iegādātos Toyota produktus un pakalpojumus, kā arī samaksātu par abonementiem.

Tavas maksājumu metodes tiek droši glabātas PCI DSS (Maksājumu karšu nozares Datu drošības standarts) prasībām atbilstošā datu centrā, ko nodrošina viens no mūsu partneriem. Šīs metodes tiks izmantotas tikai tevis izvēlēto produktu un abonementu apmaksai.

Pašlaik tiek atbalstītas tikai Visa un Mastercard kredītkartes un iespējotu tiešsaistes maksājumu debetkartes. Nākotnē var tikt pievienotas arī citas maksājumu metodes.

Jā, tu vari pievienot vairākas maksājumu metodes, bet tikai galvenā maksājumu metode tiks izmantota turpmākajiem maksājumiem.

Pilnīgi noteikti, tu vari dzēst maksājumu metodes jebkurā laikā ar vienu izņēmumu. Ja tev ir aktīvs maksas abonements, tev ir jābūt reģistrētai vismaz vienai maksājumu metodei. Ja vēlies dzēst visas maksājumu metodes, vispirms ir jāatceļ abonements.

Kad karte ir pievienota, tu nevari mainīt nekādus citus ar to saistītos datus. Ja nepieciešams veikt izmaiņas, piemēram, atjaunināt derīguma termiņa beigu datumu, tev būs jāpievieno jauna karte ar pareizu informāciju un pēc tam jādzēš karte ar nepareizo informāciju.

Maksājumu metodes glabā mūsu maksājumu pakalpojumu sniedzējs, kas atbilst PCI DSS (Maksājumu karšu nozares Datu drošības standarts) prasībām.

Jā, tu jebkurā laikā vari mainīt galveno/noklusējuma maksājumu metodi.

Tas ir vienreizējs drošs apstiprinājums, kas nepieciešams, pievienojot jaunu karti.

Ir vairāki iemesli, kāpēc maksājumu metodes pievienošana var neizdoties. Tie var būt, piemēram, bloķēta karte vai neatbilstība 3DS drošības prasībām. Ja pēc vairākiem mēģinājumiem tas neizdodas, lūdzu, sazinies ar vietējo Toyota klientu centru.

Šādās situācijās ir ļoti svarīgi sazināties ar savu banku vai kartes izdevēju. Lai izvairītos no jebkādām maksājumu problēmām ar Toyota lietotni, pēc iespējas drīzāk pievieno jaunu karti vai izvēlies citu primāro maksājumu veidu.

Lai izvairītos no maksājumu kavēšanas, lūdzu, pievieno jaunu primāro maksājumu karti savam makam vai iestati jaunu karti kā primāro. Mēs iesakām dzēst karti, kuras derīguma termiņš ir beidzies.

Pēc noklusējuma vienmēr tiek izmantota primārā karte. Piemēram, visi tavi abonementu maksājumi tiks iekasēti no primārās kartes. Pārējās kartes var saglabāt makā, taču tās netiks izmantotas, ja vien kādu no tām neiestatīsi kā primāro karti.

Maksājuma metodes ekrānu redzēsi tikai tad, ja attiecībā uz tavu kontu/auto ir tiesības veikt maksājumus ar lietotni. Atbilstība ir atkarīga no lietotnes versijas, automobiļa modeļa un tavas atrašanās vietas.

Mēs piedāvājam klientiem dažādus abonēšanas pakalpojumus gan automobilim, gan lietotnei. Vairāki no šiem pakalpojumiem ir iekļauti standarta abonementa komplektā. Tomēr dažiem saistītajiem pakalpojumiem, piemēram, mākoņa navigācijai, attālinātajai klimata kontrolei un durvju aizslēgšanai/atslēgšanai, pēc izmēģinājuma perioda beigām būs nepieciešams pierakstīties uz maksas abonementu. Toyota piedāvā dažādas abonēšanas iespējas un komplektus, kas atbilst tavām vajadzībām.

Ja savienoto pakalpojumu izmēģinājuma termiņš tuvojas beigām, tu vari turpināt tos izmantot, izmantojot kādu no mūsu abonēšanas plāniem. Izmantojot ikmēneša, gada norēķinu iespējas vai maksājumu ik pēc četriem gadiem, vari izvēlēties sev piemērotāko abonēšanas plānu!

Par dažiem abonementiem – jā.

 

Lai izmantotu vairākas Toyota piedāvātās funkcijas un pakalpojumus, ir nepieciešams, lai tavā makā būtu pievienota derīga maksājuma metode un tu reģistrētos plānam, kas vislabāk atbilst tavām vajadzībām. Turklāt, iegādājoties automobili, daži abonēšanas pakalpojumi uz ierobežotu laiku ir bez maksas, bet pēc bezmaksas perioda beigām par tiem būs jāmaksā.

Tu vari maksāt, izmantojot kādu no tavam makam pievienotajām maksājumu metodēm. Pašlaik tiek pieņemtas tikai Visa un Mastercard kredītkartes un iespējotu tiešsaistes maksājumu debetkartes.

Lūdzu, pārbaudi abonementa bezmaksas izmēģinājuma perioda ilgumu. Maksas iespējas ietver ik mēnesi, ik gadu vai ik pēc četriem gadiem veiktus maksājumus.

Tavs maksājums būs atkarīgs no vēlamā pakalpojuma vai funkcijas un no tā, vai izvēlies maksājumi katru mēnesi, gadu vai katrus četrus gadus. Lūdzu, pārbaudi visas iespējas, izskatot katru abonementu atsevišķi.

 

Cena var atšķirties arī atkarībā no valsts.

Kad abonēsi maksas pakalpojumus, tev tiks piešķirts viena mēneša bezmaksas izmēģinājuma periods, ja ievadīsi maksājuma metodi. Šo piedāvājumu vari izmantot tikai vienu reizi vienā abonēšanas komplektā. Ja izmantosi izmēģinājuma periodu un pēc tam atcelsi abonementu, nākamreiz, kad abonēsi, tev būs jāmaksā par to no pirmās dienas.

Abonements paliks aktīvs līdz izmēģinājuma perioda beigām un tajā pašā dienā tiks automātiski atcelts. Tev netiks piemērota maksa.

Viena mēneša izmēģinājuma periodu var izmantot tikai vienu reizi. Ja izmēģinājuma periods jau būs izmantots, tev nebūs tiesību saņemt vēl vienu. Ja abonements iepriekš nav izmantots, bet neredzi izmēģinājuma iespēju, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru palīdzības saņemšanai.

14 dienu atteikuma tiesības ir spēkā un tiek skaitītas no dienas, kad aktivizē abonementu. Ja tev ir tiesības uz izmēģinājuma abonementu, nav par ko uztraukties, jo tev ir viens mēnesis laika, lai atteiktos bez papildu maksas.

 

Pēc izmēģinājuma perioda beigām un pirmā maksājuma veikšanas 14 dienu atteikuma tiesības vairs nav piemērojamas un atmaksa nav iespējama.

 

Ja tev nav tiesību uz izmēģinājuma periodu un veic pirmo maksājumu, tev ir 14 dienas, lai atceltu līgumu un saņemtu pilnu naudas atmaksu. 14 dienu atteikuma tiesības ir piemērojamas tikai vienu reizi.

Ja tev ir tiesības uz izmēģinājuma periodu, pirmais maksājums tiks veikts tieši vienu mēnesi pēc aktivizēšanas datuma.

 

Ikmēneša reģistrācijas gadījumā maksa tiks iekasēta katru mēnesi tajā pašā dienā. Piemēram, ja aktivizēšanas datums ir 10. janvāris, pirmais maksājums tiks veikts 10. februārī, nākamais – 10. martā utt.

 

Ikgadējā maksājuma gadījumā maksa tiks iekasēta vienā un tajā pašā dienā katru gadu. Piemēram, ja aktivizēšanas datums ir 2024. gada 10. janvāris, pirmais maksājums tiks veikts 2024. gada 10. februārī, bet nākamais – 2025. gada 10. februārī.

 

Katru četru gadu maksājuma gadījumā maksa tiks iekasēta vienā un tajā pašā dienā ik pēc četriem gadiem. Piemēram, ja aktivizēšanas datums ir 2024. gada 10. janvāris, pirmais maksājums tiks veikts 2024. gada 10. februārī, bet nākamais – 2028. gada 10. februārī.

 

Ja piekrīti, mēs varam nosūtīt tev paziņojumus pirms katra maksājuma par ikgadējo un četru gadu reģistrāciju.

Mums ir nepieciešama norēķinu adrese rēķinam, kas tiks nosūtīts pēc katra maksājuma vai atmaksāšanas. Pievienojot jaunu karti, ir jāpaziņo saistītā norēķinu adrese. Šī adrese tiek izmantota drošības nolūkos (3DS validācija).

Jā, tu vari atcelt abonementu jebkurā laikā.

Atmaksāšanas politika dažādos gadījumos ir atšķirīga. Lai uzzinātu vairāk par atmaksu, lūdzu, skati sadaļu “Atmaksa”.

Nē, automātiskā atjaunošana vienmēr ir noklusējuma iestatījums.

Diemžēl abonements ir derīgs tikai konkrētajam automobilim, kuram ir piesaistīts abonements.

Vienlaikus abonementu var aktivizēt vienam automobilim. Kad pakalpojums ir aktivizēts Savienoto pakalpojumu centrā, tas attieksies uz pašlaik izvēlēto automobili sadaļā “Mana garāža”.

Nē, vienam automobilim var būt tikai viens galvenais lietotājs un līdz ar to pakalpojumu abonents. Abonementus nevar koplietot ar citiem.

Iepriekšējam īpašniekam ir jādzēš automobilis no sava konta, lai jaunais īpašnieks varētu abonēt automobiļa pakalpojumus. Ja tas nav iespējams, jaunais īpašnieks var sazināties ar pārstāvniecību, kas var palīdzēt anulēt iepriekšējā lietotāja abonementus.

Sazinies ar vietējo klientu atbalsta dienestu.

Lai lietotnē MyToyota abonētu savienotos pakalpojumus, izpildi tālāk norādītās darbības.

 

  1. Dodies uz Savienoto pakalpojumu centru un izvēlies pakalpojumu, kas tevi interesē.
  2. Izvēlies abonēšanas plānu – ikmēneša, gada vai ik pēc 4 gadiem.
  3. Dodies uz grozu un ievadi savu norēķinu adresi un maksājuma informāciju. Tev būs nepieciešama norēķinu adrese un derīga maksājuma metode tavā makā.
  4. Pārskati pirkumu kopsavilkumā un, ja esi gatavs(-a), aktivizē pakalpojumu.
  5. Ja tev ir tiesības uz izmēģinājuma periodu, maksa par pakalpojumu vēl netiks iekasēta, bet tu varēsi redzēt pirmā maksājuma datumu. Ja izmēģinājuma versija jau ir izmantota, šajā brīdī tev tiks piemērota maksa un uz tavu e-pastu tiks nosūtīts rēķins.

Jā, ja pirms tam atcelsi pašreizējo plānu. Pēc pašreizējā abonementa izbeigšanas vari izvēlēties citu reģistrēšanās veidu.

Tu vari atjaunināt maksājuma metodi, pievienojot jaunu kredītkarti vai iespējotu tiešsaistes maksājumu debetkartes savam makam un iestatot to kā galveno karti. Šādā veidā abonēšanas maksājumi tiks iekasēti no jaunās kartes.

Jā, maksājumu metodi var izmantot, lai maksātu par vairākiem abonementiem vairākos automobiļos.

Automobiļa atbilstība ir atkarīga no vairākiem faktoriem, piemēram, modeļa, multivides ierīces, konta, valsts un iegādes datuma.

Dažas dienas pirms abonēšanas termiņa beigām tev tiks nosūtīta atgādinājuma e-pasta vēstule, kurā tiks paziņots, ka jāatjaunina maksājuma informācija, lai varētu pagarināt abonementu. Ja vēlies pārtraukt abonementu, tas ir jāatceļ pirms abonēšanas beigu datuma.

Abonementu var atcelt, dodoties uz Savienoto pakalpojumu centru lietotnē MyToyota un izvēloties pakalpojumu, kuru vēlies atcelt. Jebkuras problēmas ar lietotni gadījumā klients jebkurā laikā var sazināties ar mums tieši, lai saņemtu papildu atbalstu.

Abonementus var apskatīt, dodoties uz Savienoto pakalpojumu centru lietotnē MyToyota.

Nē, abonēšanas maksājumi ir jāautorizē tikai vienu reizi, veicot apmaksu. Pēc tam maksājumi tiks iekasēti automātiski.

Rēķinus var atrast savā e-pastā. Ja nevari tos atrast, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru, lai pieprasītu jaunu kopiju.

Ja nevari tos atrast, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru, lai pieprasītu jaunu kopiju. Visus rēķinus vari atrast arī savā e-pastā.

Ja maksājums neizdodas, mēs nekavējoties tevi informēsim un nākamajā dienā veiksim otru mēģinājumu. Ja maksājums joprojām neizdodas, mēs veiksim pēdējo mēģinājumu nākamajā dienā. Ja šie mēģinājumi būs neveiksmīgi, abonements tiks automātiski atcelts, un tu saņemsi paziņojumu par atcelšanu.

Lietotne MyToyota tevi informēs, kad beidzas pašreizējās kartes derīguma termiņš. Tev ir jāpievieno jauna karte, pirms beidzas primārās kartes derīguma termiņš, jo, ja tas netiks izdarīts, maksājums var neizdoties.

Kredītkartes rēķina apmaksa ir vienošanās starp tevi un kartes izdevēju. Kamēr maksājums ir autorizēts, tavs abonements būs aktīvs.

Lūdzu, vēlreiz pārbaudi abonementa cenu un summu. Ja pamani kādas neatbilstības, lūdzu, sazinies ar vietējo Toyota klientu centru.

Mēs vienmēr iekasēsim maksājumus noteiktajā termiņā. Ja pamani, ka no tavas kartes nav noņemta maksa, vispirms pārliecinies, ka ar karti nav nekādu problēmu. Turklāt pārbaudi, vai no mums nav saņemta e-pasta vēstule vai paziņojums par maksājuma neveikšanu. Ja no tavas puses nav nekādu problēmu, bet no mums nav saņemts nekāds paziņojums, iespējams, ka tā ir aizkavēšanās mūsu sistēmās, un šādā gadījumā mēs drīzumā veiksim atkārtotu mēģinājumu. Tomēr, ja maksājums tā arī nenotiek, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru, lai saņemtu papildu palīdzību.

Sazinies ar vietējo klientu atbalsta dienestu.

Jā, ja tiek atmaksāta nauda, tu saņemsi rēķinu, kurā būs norādīta informācija par to.

Jā, rēķins tiks nosūtīts pēc katra darījuma uz e-pasta adresi, kas ir piesaistīta tavam MyToyota kontam.

Tas ir atkarīgs no tavām reģistrācijas iespējām. Lūdzu, skati bieži uzdotos jautājumus par abonēšanu, lai iegūtu vairāk informācijas.

Lūdzu, ņem vērā tālāk izklāstīto attiecībā uz mūsu reģistrēšanās un atmaksas politiku.

 

- Ikmēneša abonementa atcelšanas gadījumā nauda netiek atmaksāta. Tomēr tavs abonements netiks automātiski atjaunots termiņa beigās.

 

- Ja abonementu reģistrē uz gadu vai četriem gadiem, tev ir tiesības saņemt proporcionālu atmaksu, kas aprēķināta pa mēnešiem.

 

- Neatkarīgi no reģistrēšanās veida tev tiks atmaksāta pilna summa, ja tu atteiksi abonementu 14 dienu laikā pēc reģistrēšanās (un nav izmēģinājuma perioda).

 

- Atmaksu 14 dienu laikā var saņemt tikai vienu reizi. Plašāku informāciju meklē mūsu "Lietošanas noteikumos".

Tu saņemsi proporcionālu atmaksu.

 

· Gada gadījuma piemērs:

Izmēģinājuma perioda aktivizēšana sākās 10. janvārī, pirmais maksājums jāveic 10. februārī, un atcelšana notika līdz 30. maijam. Tādējādi tu izmantoji pakalpojumu ilgāk nekā trīs mēnešus, tāpēc mēs uzskatīsim, ka periods ilgst četrus mēnešus. Rezultātā tiks atmaksāta nauda par atlikušajiem astoņiem mēnešiem.

 

· Četru gadu gadījuma piemērs:

Izmēģinājuma perioda aktivizēšana sākās 2024. gada 10. janvārī, pirmais maksājums jāveic 2024. gada 10. februārī, un atcelšana notika līdz 2025. gada 30. maijam.  Tādējādi tu izmantoji pakalpojumu ilgāk nekā 15 mēnešus, tāpēc mēs uzskatīsim, ka periods ilgst 16 mēnešus. Rezultātā tiks atmaksāta nauda par atlikušajiem 32 mēnešiem.

Nē. Saskaņā ar Eiropas noteikumiem (pret naudas atmazgāšanu vērstiem tiesību aktiem) naudu var atmaksāt tikai uz to pašu karti, ar kuru veici sākotnējo maksājumu. Mēs vienmēr nosūtīsim atmaksas pieprasījumu uz sākotnējo karti. Ja karte, iespējams, ir bloķēta, tās derīguma termiņš ir beidzies vai tā ir mainījusies, kartes izdevējam būtu jāspēj atmaksāt naudu, izmantojot jaunu karti vai tieši tavā bankas kontā. Toyota šajā procesā nav iesaistīts. Izņēmuma gadījumos, kad atmaksa neizdodas, kartes izdevējbanka mūs informēs, un Toyota sazināsies ar tevi, lai pieprasītu papildinformāciju un varētu apstrādāt atmaksu.

Atgrieztu maksājumu parādīšanās kredītkartes izrakstā vai bankas kontā var aizņemt līdz pat nedēļai. Ja pēc šī laika tu nesaņem maksājumu, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru.

Lūdzu, vēlreiz pārskati "Lietošanas noteikumus". Ja ir pieļauta kļūda, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru.

Tu saņemsi rēķinu, kurā būs norādīta informācija par atmaksātajām summām.

Jā. Tu saņemsi pilnīgu naudas atmaksu. 

 

Atteikuma tiesību 14 dienu periods sākas no abonementa aktivizēšanas dienas, nevis no pirmā maksājuma veikšanas dienas. 

 

Tas attiecas tikai uz gadījumiem, kad tev nav tiesību uz viena mēneša izmēģinājuma periodu un tev ir jāveic maksājums no pirmās dienas. Lūdzu, ņem vērā, ka 14 dienu atmaksu vari saņemt tikai vienu reizi.

Ja tev ir tiesības uz atmaksu, mēs automātiski aprēķināsim summu, pamatojoties uz lietošanas apjomu, un nosūtīsim rēķinu, kurā būs norādīta atmaksājamā summa un laiks, kad tu saņemsi līdzekļus.

Pēc abonementa atcelšanas mēs nekavējoties pieprasīsim apstrādāt atmaksu. Tomēr, ņemot vērā kartes izdevēja vai bankas apstrādes laiku, var paiet dažas dienas, līdz tā parādīsies tavas kartes vai konta izrakstos. Ja pēc aptuveni nedēļas tu nesaņem maksājumu, lūdzu, sazinies ar vietējo klientu centru.

Nē, mūsu lietošanas noteikumos ietvertajā atmaksas politikā ir norādīts, ka tu saņemsi visu atmaksājamo summu (ieskaitot nodevas/nodokļus).

Kad lietotnē MyToyota pievieno jaunu maksājumu metodi, informācija tiek nosūtīta tieši mūsu partnerim, kas atbilst Maksājumu karšu nozares datu drošības standartam (PCI DSS). Tas būs atbildīgs par tavu datu drošu glabāšanu. Pēc saglabāšanas tu varēsi apskatīt tikai noteiktu informāciju par savu maksājumu metodi, piemēram, pēdējos četrus ciparus. Toyota sistēmām un tā darbiniekiem/aģentiem nav piekļuves pilnīgai informācijai par maksājumu metodi, un viņi nevar to izlasīt.

Jā, visi tavi personas dati tiek glabāti un apstrādāti saskaņā ar piemērojamiem privātuma tiesību aktiem.

Mūsu datubāzes ir šifrētas un drošas, un visās mūsu sistēmās ir piekļuves kontroles mehānismi, lai nodrošinātu tavu datu aizsardzību. Turklāt datu pārraide starp mūsu sistēmām tiek šifrēta, lai nodrošinātu papildu drošības līmeni. 

 

Ar maksājumiem saistītos datus mēs apstrādājam saskaņā ar Maksājumu karšu industrijas datu drošības standartu – vadlīniju kopumu, kurš ir izstrādāts, lai aizsargātu karšu turētāju informāciju. 

 

Attiecībā uz personas datiem mēs ievērojam ES Vispārīgajā datu aizsardzības regulā (VDAR) noteiktos drošības principus, lai aizsargātu tavu personas informāciju un nodrošinātu tavu privātumu.

Jā. Apstrādājot finanšu informāciju, Toyota ievēro stingrus PCI DSS (Maksājumu karšu nozares Datu drošības standarts) atbilstības noteikumus.

Maksājumu informāciju droši glabā mūsu PCI DSS (Maksājumu karšu nozares Datu drošības standarts) prasībām atbilstošais partneris Pay-D GmbH. Lai apstrādātu darījumus, viņi izmanto datu apakšapstrādātājus. Citiem partneriem vai struktūrām nav piekļuves taviem finanšu datiem. Vairāk informācijas, lūdzu, meklē mūsu paziņojumā par privātumu.

Gada un četru gadu abonementu gadījumā pirms automātiskās atjaunošanas tu saņemsi paziņojumu e-pastā.

Dažus paziņojumus var pielāgot, bet citi ir obligāti (piemēram, par atteiktiem maksājumiem). Uznirstošos paziņojumus jebkurā laikā vari atspējot tālruņa iestatījumos.

Jā, atteiktu maksājumu gadījumā tu saņemsi paziņojumus lietotnē un pa e-pastu.

Nē. Pašlaik nav iespējams atspējot paziņojumus. Tomēr šī funkcija var tikt pievienota nākotnē.

Visi atkarībā no paziņojuma veida un svarīguma.

Prasības ierīcēm ir vienādas attiecībā uz lietotni.

Pašlaik abonementu nevar pārnest no viena automobiļa uz citu. Vispirms no automobiļa ir jādzēš jebkurš aktīvais abonements, kas arī atcels visus saistītos abonementus. Pēc dzēšanas vari pievienot jaunu automobili un aktivizēt tam jaunu abonementu.

Vienkārši piesakies savā Toyota kontā jaunajā tālrunī. Pēc tam varēsi apskatīt un pārvaldīt esošos abonementus.

Ja nolem atcelt savu maksas abonementu, atkarībā no abonēšanas komplekta tiks noteikts pakalpojuma deaktivizēšanas datums. Atkarībā no abonētā komplekta un atcelšanas laika tev var būt tiesības saņemt arī naudas atmaksu. Vairāk informācijas meklē “Lietošanas noteikumos”.

Visi abonementi, tostarp maksas abonementi, tiks atcelti, kad automobilis tiks dzēsts no lietotnes.

Jā. Lūdzu, pārbaudi informāciju, ko saņēmi no pārstāvniecības. Tur jābūt pieejamai informācijai par vietējo klientu centra saziņas kanāliem.

Tām ir vairāki iespējamie iemesli. Vispirms iesakām pārbaudīt, vai tava pašreizējā karte ir derīga un vai tajā ir pietiekams atlikums. Ja kļūda pastāv, sazinies ar vietējo klientu centru.

Var būt dažādi iemesli, kāpēc rodas problēmas ar pakalpojumu. Tas var būt saistīts ar kavēšanos abonementa aktivizēšanā, vai arī pakalpojums, kuram mēģināt piekļūt, var būt īslaicīgi nepieejams vai tajā var tikt veikta apkope. Ja rodas problēmas, iesakām sazināties ar vietējo klientu centru.